Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2017

Ολικό ξεμπρόστιασμα της Χρυσής Αυγής ΚΑΙ στην ευρωβουλή.




 Καταψήφισε μαζί με την Νέα Δημοκρατία την τροπολογία κατά της πολιτικής διαφθοράς που υποχρέωνε τους ευρωβουλευτές να αναρτούν στην ιστοσελίδα του ευρωκοινοβουλίου όλες τις επαφές και συναντήσεις τους με τους λομπίστες των μεγάλων εταιρειών. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπράβο σας, ρε... κάποιον λόγο θα έχετε για να το κάνετε;;; Έτσι δεν είναι;;;

 

 

Και καλά οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας... λαμόγια ήταν και λαμόγια θα είναι... 

 

 

ΕΣΕΙΣ όμως, που υποτίθεται πως εκπροσωπείτε τον  απλό λαό;;;;;;

 

 

Ή μήπως δεν είναι έτσι τα πράγματα και υπάρχουν ακόμα κάποιοι από το πόπολο, που σας πιστεύουν;;; 

 

 

Καλλιόπη Σουφλή 

 

 

 

 

 Image result for ευρωβουλευτές χρυσής αυγής images

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτά, ενώ όλη η ευρω-σκεπτικιστική εθνικιστική πτέρυγα του ευρωκοινοβουλίου -που έχει ‘γραμμένη’ κανονικά την χρυσή αυγή- υπερψήφισε την τροπολογία υπέρ της διαφάνειας, με επικεφαλής την Μαρίν Λεπέν!







Η τροπολογία 315 EPA/PATRICK SEEGER υπέρ της διαφάνειας και κατά της πολιτικής διαφθοράς στο ευρωκοινοβούλιο δεν πέρασε-χάρις στην πρόθυμη στήριξη της χρυσής αυγής-. 


Οι τρεις χρυσαυγίτες Επιτήδειος, Συναδινός, Φουντούλης καταψήφισαν τροπολογία που υποχρέωνε τους ευρωβουλευτές να αναρτούν δημόσια τις επαφές τους με μεγάλες εταιρείες.  



Οι νεοδημοκράτες ευρωβουλευτές που, συντεταγμένοι στη γραμμή του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, καταψήφισαν χέρι χέρι με την Χρυσή Αυγή την διαφάνεια είναι οι Κεφαλογιάννης, Κύρτσος, Σπυράκη, Βόζεμπεργκ-Βρυωνίδη, Ζαγοράκης. 






 


Οι εξής έλληνες ευρωβουλευτές από τις άλλες παρατάξεις υπερψήφισαν την τροπολογία: από τον ΣΥΡΙΖΑ οι Κούλογλου, Κούνεβα, Παπαδημούλης, Χρυσόγονος, Χουντής (Λαϊκή Ενότητα), Σακοράφα (ανεξάρτητη), οι ευρωβουλευτές του ΚΚΕ Κώστας Παπαδάκης και Σωτήρης Ζαριανόπουλος, ο ανεξάρτητος Νότης Μαριάς, ο οποίος κατατάσσεται στους Συντηρητικούς Ευρωσκεπτικιστές, Εύα Καϊλή (ΠΑΣΟΚ), Γιώργος Γραμματικάκης και Μιλτιάδης Κύρκος (Ποτάμι), ενώ ο Ανδρουλάκης (ΠΑΣΟΚ) απείχε.

 
Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

85 σχόλια:

  1. Όπως ο παραγωγός μοιράζει τους ρόλους στις ταινίες, έτσι και κάποιο "αόρατο" άτομο μοιράζει ρόλους σε τέτοιες περιπτώσεις ανάλογα με την περίπτωση. Αυτή την φορά (άλλη μια φορά) ήταν σειρά της ΧΑ να ξαναεκτεθεί και να ξαναποδειχτεί πόσο μούφα πατριωτικό/εθνικιστικό κόμμα είναι, δηλαδη Αγγλίτσα από πίσω. Και σιγά που οι Ούγγροι, Αυστριακοί, Γάλλοι κ.ά. εθνικιστές της Ευρώπης δεν γνωρίζουν τί μαϊμού εθνικοσοσιαλιστές έχουμε.
    Αυτά, και για να μην αγιοποιήσουμε τα άλλα λαμόγια του τσυριζα, πα-σοκ, κκε το κομμα σου οβριε κτλ κτλπ.., απλά ήταν η σειρά τους να μπουν στο ρόλο της τίμιας μιξοπαρθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά τα λες.
      Σ' αυτό το ψήφισμα φάνηκε ότι πατριωτικά και φιλολαϊκά κόμματα είναι το ΠΑΣΟΚ. ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ.
      Αυτά πρέπει να ψηφίζει ο λαός.

      Διαγραφή
    2. 8 Ιανουαρίου 2017 - 11:40 π.μ.
      Χαχαχαχαχαχα.... με έκανες και γέλασα άνθρωπέ μου...
      Εεεεε λοιπόν εσύ πάω στοίχημα ότι είσαι, ή ΔΥ ή κάποιος
      κρατικοδίαιτος εργολάβος...

      Διαγραφή
    3. ΠΟΝΟΣ ΛΕΜΕ
      ΤΑ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚΝΔΟΥΛΙΚΑ

      Διαγραφή
    4. ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΔΕΞΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΧΑ..Με ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΝΑΙ....ΠΧ οι ΒΕΛΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ,οι ΟΥΓΓΡΟΙ κλπ.....

      Με τα Ακροδεξια Σχηματα η ΧΑ δεν εχει καμμια ιδεολογικη σχεση διοτι αλλο Ακροδεξια αλλο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ....

      Στην πραγματικότητα όμως, όταν μιλάμε για ακροδεξιά ή ακροαριστερά, μιλάμε για τους παρακρατικούς βραχίονες των δεξιών και των αριστερών κομμάτων. Τους βραχίονες που οι δυο αυτοί πόλοι ενεργοποιούν, όταν χάσουν τα λαϊκά ερείσματα και δεν μπορούν να εξασφαλίσουν την στήριξη των συμφερόντων που υποστηρίζουν, με νόμιμο και δημοκρατικό τρόπο. Τότε λοιπόν απελευθερώνουν τις κρυφές, βρώμικες, προβοκατόρικες και δολοφονικές τους δυνάμεις, δηλαδή τα «άκρα», με σκοπό να τρομοκρατήσουν τον κόσμο για να καθίσει «στα αυγά» του.


      Σκοπός τους είναι οι πολίτες όλου του κόσμου να μάθουν τι τους περιμένει αν επιχειρήσουν να ξεφύγουν από τον υποχρεωτικό εναγκαλισμό που τους έχουν επιβάλλει οι ξένοι δυνάστες τους. Έναν εναγκαλισμό που στην Ελλάδα, τον συντηρούν τα «εγκεκριμένα» από ξένα κέντρα αποφάσεων, συστημικά και «αντισυστημικά» κόμματα της πατρίδας μας. Όπλο τους ο τρόμος που σκορπούν στους πολίτες τα «γνωστά- άγνωστα» «άκρα», σε περίπτωση που οι πολίτες δεν ψηφίσουν όπως «πρέπει» στις εκλογές.

      Οι ακραίες αυτές δυνάμεις (ακροδεξιά – ακροαριστερά), που συνιστούν τα μακριά χέρια του συστήματος, καμία σχέση δεν μπορούν να έχουν και δεν έχουν, με τον εθνικισμό.


      Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/ethnikismos-den-shmainei-akrodejia#ixzz4VXTQubWh

      Διαγραφή
  2. Καλιοπη μου μπραβο σου , καλα κανεις και τους ξεμπροστιαζεις, αυτοι μας φαγανε τα λεφτα μας αυτοι οι χαυγιρες κατεστρεψαν την οικονομια μας ξεπουλησαν την Ελλαδα μας, αυτοι οι χρυσαυγιτες ευθυνονται για ολα , αυτοι φεραν του λαθρομεταναστες και εχουν τα λεφτα τους οποι σε ξενες τραπεζες, Καλα που εισαι εσυ και μας ανοιγεις τα ματια και τωρα θα ψηφισω Κουνεβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η ειρωνεία... καλό και το όνομά μου με ένα "λ"... αλλά αν εσύ, που υποθέτω πως είσαι χρυσαυγίτης, νομίζεις πως έγραψες κάποιο "σοβαρό" σχόλιο, τότε, είσαι για λύπηση.

      Αν έχεις τόσο στραβωθεί και δεν βλέπεις την τυφλα σου, τότε, είσαι άξιος της μοίρας σου...

      Συνέχισε να τους στηρίζεις... κι εσύ και κάτι πουτανάκια... ΟΛΟΥΘΕ.
      Ταιριάζετε... όμοιος τον όμοιο.

      Διαγραφή
    2. Έχω αντιληφθεί ποιός είσαι... όπως και να γράψεις... όπως και να εκφραστείς, θα προδοθείς...
      Είσαι ένας άνθρωπος, που όποιος σου θίξει την Χρυσή Αυγή, γίνεται εχθρός σου... την έχεις βάλει πιο ψηλά από από τους ανθρώπους, ότι κι αν σημαίνουν ή σήμαιναν για σένα κάποιοι άνθρωποι, την βάζεις πιο ψηλά κι από την Πατρίδα... ίσως να μην το αντιλαμβάνεσαι, αλλά έχεις παραδοθεί σώματι, ψυχή και πνεύματι σ' αυτήν.
      Ταυτίζεσαι μόνο με όσους είναι του ιδίου φηράματος μ' εσένα... ακόμα κι αν αυτα τα πρόσωπα, δεν έχουν μέσα τους ίχνος ηθικής.

      Δεν έεις πρόβλημα να διασύρεις έντιμους και ηθικούς ανθρώπους, να δημιουργήσεις ψεύτικα στοιχεία και να προβοκάρεις όποιον διαμορφώνει διαφορετική άποψη για την Χ.Α.

      Ειλικρινά, λυπάμαι για τις ψυχολογικές σου μεταπτώσεις... λυπάμαι και για τον τρόπο συμπεριφοράς σου.
      Δεν σε χαρακτηρίζει ούτε καν ένα ίχνος ανθρωπιάς και συμπεριφοράς Α.Π.Κ.
      Πήγαινε εκεί που ταιριάζεις... με τα "πρόσωπα" που ταιριάζεις... αρκεί που είναι του ιδίου πολιτικού σκεπτικου με το δικό σου... ακόμα κι αν είναι ... τσούλες.

      Έτσι κι αλλιως, τρεις κι ο κούκος είστε, εκεί μέσα...
      Και η ιστορία σας, γνωστή...όπως και οι γεωγραφικές συντεταγμένες σας.

      Δεν αξίζει καν να ασχολείται μαζί σας, ένας άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και την Πατρίδα του... κι αυτό, το γνωρίζεις και το αναγνώριζες χρονια τώρα, ως σχολιαστής των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

      Εδώ και μερικους μήνες όμως, η κριτική μου στην Χ.Α., σε κάνει να ξεχνάς...

      Δικαίωμά σου... και δικαίωμά μου, όποτε αντιλαμβάνομαι πως κάποιο σχόλιο είναι δικό σου, να μην το αναρτώ.

      Μπορείτε να με βρίζετε όπου αλλού θέλεις κι εσύ και οι όμοιές σου...
      ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΛΗΘΗ!
      Εκεί που τοποθετώ, όσους δεν αξίζουν τον κόπο να ασχοληθώ μαζί τους.

      Υ.Γ. Να θυμάσαι όμως, πως... η εκδίκηση, είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο... παγωμένο..
      Κι όταν η Χ.Α. πετάξει και το τελευταίο φύλλο συκής και αποκαλυφθεί ο πραγματικός ρόλος κάποιων εκεί μέσα, θα σου στείλω νοητά, ένα χαμόγελο... θλίψης... για ότι πίστεψες και σε πρόδωσε.

      Αυτή θα είναι η εκδίκησή μου.
      Ένα χαμόγελο θλίψης... και θα το αξίζεις... θα είναι όλο δικό σου.

      Διαγραφή
    3. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑ....ΕΠΙΔΙΩΚΟΤΑΝ ΑΠΛΩΣ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΣΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ/ΟΔΗΓΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.. ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΛΛΟ ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ............Πρόκειται για την τροπολογία 315, η οποία περιλαμβανόταν στην έκθεση του ευρωβουλευτή Ρίτσαρντ Κόρμπετ του βρετανικού Εργατικού Κόμματος για τη γενική αναθεώρηση του κανονισμού του Κοινοβουλίου. Με την τροπολογία αυτή επιδιωκόταν απλώς να ενισχυθούν οι όροι διαφάνειας στις σχέσεις μεταξύ των ευρωβουλευτών και των εκπροσώπων των διάφορων λόμπι που λύνουν και δένουν στις Βρυξέλλες και το Στρασβούργο.

      Σύμφωνα με την τροπολογία αυτή, «οι βουλευτές θα πρέπει να δημοσιοποιούν ηλεκτρονικά όλες τις προγραμματισμένες συναντήσεις με εκπροσώπους συμφερόντων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Mητρώου Διαφάνειας. Tο προεδρείο παρέχει την απαιτούμενη υποδομή στην ιστοσελίδα του Kοινοβουλίου».

      Ακόμα και αυτή η στοιχειώδης πρόβλεψη θεωρήθηκε τελικά υπερβολική. Από την ομάδα των Πράσινων (Greens/EFA) ψήφισαν 48 υπέρ της τροπολογίας και ένας απείχε, από την Αριστερά (GUE/NGL) υπερψήφισαν την τροπολογία και οι 46, από τους Συντηρητικούς Ευρωσκεπτικιστές (ECR) ψήφισαν 64 «ναι» και 3 «όχι», από τους Λαϊκιστές Ευρωσκεπτικιστές (EFDD) 38 «ναι» και 3 «όχι», από την Ακρα Δεξιά (ENF) 26 «ναι», 5 αποχές και 6 «όχι», από τους Σοσιαλδημοκράτες (S&D) 77 «ναι», 98 αποχές και 1 «όχι», από τους Φιλελεύθερους (ALDE) 9 «ναι», 1 αποχή και 56 «όχι» και από τους Συντηρητικούς (EPP) 3 «ναι», 2 απείχαν και 200 καταψήφισαν την τροπολογία.

      Τελικά η τροπολογία συγκέντρωσε την πλειοψηφία των παρευρισκομένων (319 έναντι 274), αλλά όχι την απόλυτη πλειοψηφία στο σύνολο των ευρωβουλευτών που απαιτείται για την αναθεώρηση του κανονισμού του Κοινοβουλίου.

      Διαγραφή
    4. ΠΟΠΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ "ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟ" ΟΤΙ Η ΧΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ... Το "ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ" ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και Ο Λαϊκός Εθνικισμός μας είναι η Φωνή τού Έλληνα .
      Εμείς της ΧΑ ΔΕΝ είχαμε ποτέ συμμετοχή στην προδοσία των συμφερόντων του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού.
      Αυτό είναι και το μόνο για το οποίο δεν μπορούν να μας κατηγορήσουν. Πολλά μπορούν να μας προσάψουν, αλλά ποτέ ότι βλάψαμε τους Έλληνες, ότι κλέψαμε τους Έλληνες, ότι καταχραστήκαμε την εμπιστοσύνη τους ,ότι τάξαμε στους Έλληνες λαγούς και πετραχήλια . Γι αυτό μπορούμε να τους κοιτάζουμε κατάματα και να τους ζητάμε την ψήφο τους, χωρίς να πολιτικαντίζουμε, χωρίς λαϊκισμούς τάζοντας το ανέφικτο. Όχι, η λύση που προτείνουμε είναι ρεαλιστική, εν πολλοίς αυτονόητη. Είναι η επιστροφή στο φυσιολογικό, το ομαλό.
      Ως λαός αξίζουμε μια δεύτερη ευκαιρία, ως Λαϊκός Σύνδεσμος αξίζουμε την ψήφο σας.
      Εμείς οι ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ και οι ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΣΕΣ δεν είμαστε ούτε οι "αγανακτισμένοι" εντός πολλών εισαγωγικών, ούτε οι «παραπονεμένοι» ενός διεφθαρμένου καθεστώτος, το οποίο κάποτε υπηρετήσαμε και στηρίξαμε και σήμερα του γυρίζουμε την πλάτη γιατί δεν μας έκανε τις χάρες/ρουσφέτια.
      Είμαστε Ιδεολόγοι και συνειδητοί πολιτικοί στρατιώτες ενός Κινήματος με ξεκάθαρη Ιδεολογία.
      Η πίστη μας στην ιδεολογία του ΛΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, όπως τον ορίσαμε από το 2ο Συνέδριο το οποίο έγινε στην Αθηνά το 1992 είναι ο ιδεολογικός μας οδηγός με ξεκάθαρη κοσμοθεωρία, βιοθεωρία και θέσεις. Πάνω απ' όλα και πρώτα απ' όλα είμαστε Έλληνες και οι αρχές της Ιδεολογίας μας, του Λαϊκού Εθνικισμού είναι απλές και ξεκάθαρες:
      Πιστεύουμε στον Λαϊκό και κοινωνικό Εθνικισμό και μαχόμαστε τόσο τον απάνθρωπο καπιταλισμό της ντόπιας και διεθνούς ολιγαρχίας και τα τσιράκια τους, όσο και τον εξ ίσου απάνθρωπο μαρξισμό και τους δολοφόνους του, ο οποίος χρεοκόπησε ιστορικά και βύθισε στην σκλαβιά, στο αίμα και την φρίκη την μισή ανθρωπότητα για 70 ολόκληρα χρόνια και πλέον στον 20ο αιώνα.
      Χρειάζεται αγώνας για να επιβιώσουμε ως έθνος, δουλειά για να επιβιώσουμε ως άτομα. Βήμα προς βήμα μπορούμε να ανακτήσουμε όσα απωλέσαμε. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή, αλλά κάτι καλύτερο: To EΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΣ για μια Ελεύθερη και Ισχυρή ΕΛΛΑΔΑ με στόχο την ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ για το μέλλον και οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ για τη Νίκη.

      Περισσότερα στη Ιστοσελίδα του Συνδέσμου μας … ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ..TAYTOTHTA ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ…ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
      ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ…. ΘΡΗΣΚΕΙΑ- ΠΑΤΡΙΔΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ….Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Δούνη, υπερβολική ή όχι, η νομοθετική ρύθμιση, έπρεπε να ψηφιστεί από τους ευρωβουλευτές της Χ.Α. και μόνο για το... ονόρε.

      Έχω πολλάκις στηρίξει κάποιες θέσεις της Χ.Α.
      Διαφωνώ με την ηγεσία της... προσωπική μου άποψη είναι, πως "κάτι δεν πάει καλά"... και αυτό, αποδεικνύεται και από το γεγονός, πως αφενός μεν δεν πείθει τον αγανακτησμένο λαό και αφετέρου, ότι όντως υπάρχει συρρίκνωση στις τοπικές οργανώσεις.

      Πρόσωπα έντιμα, ικανά και με γνώσεις, που τυγχάνει να είναι και δικοί μου φίλοι, συστρατεύθηκαν με την Χ.Α., αλλά είδαν πράγματα που δεν τους άρεσαν και αποχώρησαν σιωπηλά.

      Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι, είναι ο φανατισμός μερικών οπαδών της, που δεν διστάζουν, αντί για συζήτηση πολιτισμένη, να εκτοξεύουν υβρεολόγια, προπυλακισμούς, χυδαιολογία και προβοκατόρικα σχόλια.

      Ως δημοσιογράφος, γνωρίζω αρκετά πράγματα, τα οποία δεν είναι η ώρα να δημοσιοποιήσω.
      Θα το κάνω, όταν το κρίνω εγώ.

      Μην ξεχνάτε όμως, πως άλλο η ιδεολογία, κι άλλο η πράξη...
      Και η ηγετική ομάδα, έχει πιαστεί πολλές φορές με την... γίδα στην πλάτη.

      Σέβομαι τον απλό ψηφοφόρο, που δεν πέφτει με τα μπούνια στο κομματικό μαντρί.

      Αρνούμαι όμως να αποδεχθώ τον φανατισμένο... αυτόν που ο φανατισμός του, τον κάνει να παρεκτρέπεται και να ισοπεδώνει τα πάντα.

      Κι αυτό, ισχύει για όλους τους κομματικούς οπαδούς.

      Σας ευχαριστώ για το πολιτισμένο σχόλιό σας, άσχετα αν υπάρχουν σημεία που διαφωνώ με την πολιτική του κόμματός σας, έτσι όπως ασκείται από κάποια μέλη της ηγετικής ομαδας της Χ.Α.

      Διαγραφή
  3. ΥΓ.
    Παρόραμα: "ανάλογα με την περίσταση" αντί για "ανάλογα με την περίπτωση".
    ΥΓ.2
    Εσείς τα παρωπιδιασμένα χρυσαύγουλα, αντί να απαιτείτε από το κόμμα να αλλάξει αρχηγό ο οποίος έχει πάρει μασωνική εντολή να το εξαφανίσει "ποσοστικά", βάζετε μπροστά μας τα ίδια και τα ίδια θετικά του κόμματος, λες και δεν τα γνωρίζουμε ήδη. Ξυπνάτε ρε χαϊβάνιααα!!!! Θα είσαστε στην Ελληνική Βουλή νομίζετε εάν δεν το ήθελαν οι Ρόθτσιλντ για την επταετία των μνημονίων;;;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, Ο Αρχηγός είναι Αναγκαίο Κακό. Αφού δεν μπορείς να εκδικηθείς με άλλο τρόπο τους Μνημονιακούς ολετήρες του Έθνους, καταδίκασέ τους τουλάχιστον να'χουν απέναντί τους κοντοφάρδουλο μπαμπουίνο που σου σπάει τα νεύρα κοάζοντας βατραχίσια, είναι κι αυτή μιά κάποια εκδίκηση.

      Διαγραφή

  4. Όταν ψηφίζει κάποιος συνέχεια αυτούς που τους κατέστρεφε. .. ή βλαμμένος είναι ή βολεμένος!
    Οποτε ... όλοι κουλη για να μην χάσουμε την σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΠΈΣΑΝΕ ΟΙ ΜΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΑΝ ΕΚΕΊ ΣΤΗ ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΉ ΈΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΥΚΕΩΝΑΣ. ΤΡΈΧΕΤΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΈΧΩ ΉΔΗ ΑΡΧΊΣΕΙ ΤΟ ΤΡΈΞΙΜΟ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΟΙ ΑΠΌΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΦΙΆΛΤΗ ΘΑ ΓΡΆΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΆΛΟ ΤΈΛΟΣ. ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς φανατικούς χρυσαυγίτες, που διαφωνούν με την ανάρτηση και προβαίνουν σε ύβρεις και προβοκατόρικα σχόλια, τα οποία δεν προτίθεμαι να αναρτήσω:

    Είναι ή δεν είναι αλήθεια, η σχετική είδηση;

    Όποιος έχει στοιχεία, που μπορούν να ανατρέψουν τα όσα αποκαλύπτει η ανάρτηση, να το κάνει και ευχαρίστως δεσμεύομαι να τα αναρτησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΔΩΨΣΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΙΝΚ ΤΗΣ ΕΥΩΒΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ

      Διαγραφή
    2. ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ
      ΜΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ
      ΤΟΥ ΨΑΡΑ .... ΓΝΩΣΤΙΥ ΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ....

      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΘΣΕ ΠΟΣΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΟΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ....


      ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΥΝΟΗΤΟ ΛΟΓΟ.....

      ΠΟΝΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ

      ΑΛΛΑ ΑΘΥΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ

      ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η Χ.Α. ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΕΡΕ ΤΗΝ ΠΛΑΡΗ ΜΑΣ.....

      ΑΝΤΕ ΡΩΡΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ....

      ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΠΝΑΣΡΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΣΚΑΨΙΜΟ... ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΜΟΙΞΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑ

      Α ΧΑ ΧΑ ΖΑ

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Πόπη Σουφλη, δεν θεωρώ τυχαία την συγκεκριμένη ενημέρωση, την οποία πήρατε από τον ψαρρά, του οποίου η πηγή είναι από την εφημερίδα των συντακτών...
      Έτσι δείχνεται όχι πατριωτισμό, αλλά το που ανήκετε ιδεολογικά...

      Διαγραφή
    4. Στα αυθαίρετα συμπεράσματα της περιορισμένης σκέψης, δεν αξίζει καμιά προσπάθεια.
      Αφού έτσι βγάζετε τα συμπεράσματά σας... προσωπικά, τα πετάω στον κάλαθο των αχρήστων μου.
      Όταν ένας σχολιαστής, απορρίπτει το σύνολο των σχολιων μου, εδώ και επτά χρόνια, που δηλώνω ξεκάθαρα, πως είμαι ακομμάτιστη και στέκεται στην ... πηγή ενός άρθρου, σημαίνει πως η πνευματική του ικανότητα σκέψης, είναι κάτω του μηδενός... άρα και ανάξια να συζητηθεί και να αντικρουσθεί.

      Διαγραφή
  7. Η σήψη της Χρυσής Αυγής είναι πολύ μεγάλου ...τονάζ.
    http://hellenicnationalsocialistfound.blogspot.gr/2015/06/noor1-m-noor1.html?spref=fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΤΙ ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

      ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΔΡΥΜΑ

      ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΟΝΡΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ

      ΠΕΩΤΟ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥ ΑΝΔΡΕ ΚΑΛΕΤΖΟ.... ΚΛΠΟΥΣ

      Διαγραφή

    3. Εθνικισμός ΔΕΝ σημαίνει «ακροδεξιά»


      Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016 - 07:28 1075

      Εθνικισμός ΔΕΝ σημαίνει «ακροδεξιά»

      Είναι πολύ γνώριμη σε όλους μας, η επικρατούσα αντίληψη σχετικά με τη θεωρούμενη ως ισχύουσα «πολιτική γεωγραφία» στην Ελλάδα και όχι μόνον. Η Δεξιά, το Κέντρο και η Αριστερά, είναι οι τρείς θεμελιώδεις πόλοι, γύρω από τους οποίους κάποιες συμπληρωματικές πολιτικές τοποθετήσεις (άκρα δεξιά, κεντροδεξιά, κεντροαριστερά, άκρα αριστερά), ολοκληρώνουν υποτίθεται το πολιτικό φάσμα, πέραν του οποίου δεν μπορεί να υπάρξει κάτι άλλο.

      Κι όμως, η στενόμυαλη, ημιμαθής και ρηχή αυτή ανάγνωση δεν συνιστά παρά μια επίπεδη και παραπλανητική προσέγγιση των μέχρι σήμερα ιστορικά καταγραφέντων πολιτικών θεωριών παγκοσμίως. Η οποία ουσιαστικά οδηγεί στην εκ του πονηρού απαλοιφή της κοσμοθεωρίας του εθνικισμού, ταυτίζοντάς τον με τον «αμαρτωλό» χώρο της λεγόμενης ακροδεξιάς.


      Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/ethnikismos-den-shmainei-akrodejia#ixzz4VX14l900

      Διαγραφή
  8. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;;; ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΕΥΩΒΟΥΛΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ;;; ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΝΚ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗΣ ΝΑ ΔΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ.... ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΣΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΨΑΡΑΣ ΤΩΝ ΙΩΝ

      ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ

      Διαγραφή
  9. Ωραία συμφωνώ κάτι δε πάει καλά με τη Χρυσή Αυγή,το βλέπω κι εγώ και τους ψηφίζω από το 2012 αλλά δε μου πάει να ρίξω αλλού τη ψήφο μου με την ελπίδα πως έτσι και βγουν πρώτοι θα κρεμάσουν παραδειγματικά τους προηγούμενους,αν δεν κάνουν κι αυτοί τίποτα έτσι και πάρουν τα ηνία τότε ναι δε θα τους ξαναψηφίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα είναι η αμφισβήτηση του Αρχηγού. Μία κοινής αποδοχής, από Μιχαλολιακικούς και Αντιμιχαλολιακικούς, λύση, είναι ο Κασιδιάρης να οριστεί μεταβατικός Αρχηγός - Γέφυρα για να παραδώσει το ''δαχτυλίδι'' στη διάδοχο του Αρχηγού Ουρανίτσα την Α', αφού πρώτα αποδεδειγμένα ''ανδρωθεί'' πολιτικά. Προσωπικά διαφωνώ με όσους υποστηρίζουν πως ο Μιχαλολιάκος πρέπει να παίξει Ρώσικη Ρουλέτα με γεμάτο περίστροφο για να αποφασίσει η Θεά Τύχη αν θα παραμείνει Αρχηγός ή Όχι, πρέπει να εφαρμόζονται πάντα θεσμοθετημένες δημοκρατικές διαδικασίες.

      Διαγραφή
    2. ΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΡΕ ΔΙΛΕ....????
      ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΦΥΛΑΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ????
      ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΡΑΓΚΑΛΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ..???
      ΟΤΙ ΤΟ Φ.ΜΩΝΕΙ ΟΛΟ ΡΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΘΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΡΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ...???
      ΟΡΙ ΤΟ ΣΔΟΕ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥΣ...???
      ΟΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΠΛΟΣΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΔΟΡΟΣΦΑΓΕΙΑ....???
      ΟΤΙ Ο ΒΟΥΛΕΘΤΕΣ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΡΩΝ ΒΟΘΛΕΥΤΩΝ....???
      ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΤΟΝ ΨΥΧΑΡΗ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ...ΚΛΠ ΚΛΠ....???
      ΟΤΙ ΤΙΙΙΙΙΙΙ

      ΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ

      ΓΙΑ ΚΝΤΟ ΜΑΣ ΦΡΑΓΚΟΔΙΦΡΑΓΚΑ

      ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ

      ΑΚΟΥ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΞΑΛΑ.....

      ΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ....
      ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΡΑΡΡΕΕΙ

      Διαγραφή
  10. Ναι η Λεπέν είναι αμιγώς εθνικιστικό κόμμα. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ. Γιατί να μαθαίνουν οι άλλοι αυτούς που π.χ. τους βοηθάνε;;;Για να τους γίνεται οικονομικός πόλεμος από το σύστημα και να χάνει την όποια βοήθεια;; Γιατί οι άλλοι έχουν βοήθεια από το αντεθνικό κράτος. Για αυτό και οι άλλοι κάνουν τους αγαθούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κειμενο καταψηφιστηκε στο συνολο του και οχι κατα αρθρο αφου η χρυση αυγη ταχθηκε απο πριν κατα των επαφων με λομπυ στην ευρωβουλη.πριν ξαναγινετε ρεζιλι φροντιστε να ενημερωνεστε για τα της ευρωβουπης απο τα οργανα της και οχι απο χασαποχαρτα.δεν πειραζει ομως,οσο.ανεβαινει δημοσκοπικα η χρυση αυγη θα ξεφτιλιζεστε χωρις σταματημο!!!νουμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάψτε να παίζεται το παιχνίδι του Συνταγματικού τόξου! Πάψτε να είστε 5η φάλαγγα . Αν οι ΧΑγιτες ήταν πουλημένοι σε εταιρείες τότε για τις συναντήσεις τους θα το μαθαίναμε απο την πρώτη μέρα , διανθισμένο με τα κατάλληλα σχόλια, απο Χ'νικολάου και την παρέα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ

      ΧΑ ΧΑ
      ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΘΡΓΟΥ ΤΗΣ ΝΔΟΥΛΑΣ

      Διαγραφή
  13. Εγώ θα έλεγα Καλλιόπη ότι σωστό θα ήταν έστω και σχολιασμένο να έγραφες και για ποιό λόγο οι Χρυσαυγίτες Ευρωβουλευτές καταψήφισαν.

    Καταψήφισαν γιατί θέλουν να κρύψουν με ποιούς λομπίστες έχουν επαφές ή
    για κάποιο άλλο λόγο;;;

    Έτσι που το έγραψες φάνηκε σαν να προσπαθείς να ρίξεις λάσπη οπότε δικαιολογημένη 100% η αγανάκτηση κάποιων Χρυσαυγιτών οι οποίοι κακώς
    βέβαια την εκφράζουν με απειλές και βρισιές.

    Προσωπικά και εγώ έτσι το εξέλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απ' ό,τι κατάλαβα τα ποσοστά του 3ου κόμματος ανεβαίνουν.
    Αυτό δεν μπορούν να το χωνέψουν κάποιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα πράγματα πάνε καλά για την Χρυσή Αυγή - και μόνο γι’ αυτήν. Η άνοδος του Κινήματος είναι δεδομένη και δεν μπορούν πλέον να την κρύψουν ούτε οι εταιρίες δημοσκοπήσεων.

    Είναι χαρακτηριστικό, πως στην τελευταία δημοσκόπηση για το 2016 (της ΚΑΠΑ Research για το «Βήμα της Κυριακής»), το ποσοστό της Χρυσής Αυγής είναι 9%. Τουτέστιν διψήφιο, αν υπολογίσουμε και την λεγόμενη «κρυφή ψήφο». Και κατά κοινήν ομολογίαν, όταν σε λίγο καιρό θ’ αρχίσει η πλήρης κατάρρευση («πασοκοποίηση») του ΣΥΡΙΖΑ, η Χρυσή Αυγή θα γίνει δεύτερο κόμμα!

    Από την άλλη, η δίκη σκοπιμοτήτων που έχει στήσει το σύστημα, παραπαίει κι έχει εξελιχθεί σε φιάσκο. Και σε κάθε συνεδρίαση, εξευτελίζονται ακόμα περισσότερο οι εμπνευστές της. Σκοπίμως δε, την τραβάνε εις μάκρος, για να καθυστερήσουν όσο μπορούν το αναπόφευκτο: την πανηγυρική αθώωση του Κινήματος!

    Το σάπιο μεταπολιτευτικό σύστημα βρίσκεται σε αδιέξοδο! Σε πανικό! Και δεν ξέρει τι να κάνει για να αποτρέψει αυτό που έρχεται. Πάντως, είναι σίγουρο πως δεν πρόκειται να παραδοθεί αμαχητί και να μας πει «περάστε παρακαλώ»! Κάτι θα κάνει, αλλά τι;

    «Σε δύο χώρες δεν χρειαζόμαστε πράκτορες», είπε προπολεμικώς ο επικεφαλής της βρετανικής Υπηρεσίας Πληροφοριών. «Στην Ιαπωνία και στην Ελλάδα. Γιατί στην μεν πρώτη δεν μιλάει κανείς, στη δε δεύτερη μιλάνε όλοι»!

    Οι πληροφορίες, λοιπόν, που μας έρχονται από διάφορες πλευρές, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης και εφησυχασμού. Μιλάνε για οργανωμένη προβοκάτσια εις βάρος του Κινήματος, από μυστικές υπηρεσίες (κι όχι μόνον «ελληνικές»…) και ντόπιους παρακρατικούς κύκλους, για να φρεναριστεί η πορεία μας προς την Νίκη!

    Γι’ αυτό, τα μάτια σας δεκατέσσερα, Xρυσαυγίτες και Xρυσαυγίτισσες! Πιθανότατα, το επόμενο χρονικό διάστημα, να πολλαπλασιαστούν οι προκλήσεις. Δεν θα είναι καθόλου τυχαίες! Σε τέτοιες περιστάσεις –τουλάχιστον όσο περνάει από το χέρι μας- χρειάζεται ψυχραιμία, αυτοσυγκράτηση, σιδερένια πειθαρχία και πλήρης απομόνωση τυχόν υπόπτων στοιχείων.


    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/chrusaugites-prosochh-kindunos-probokatsias#ixzz4VBcsLIyL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ

      ΑΝΕΒΑΙΝΟΘΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ

      Διαγραφή
  16. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ, ΜΑΛΑΚΑ.ΕΥΘΥΜΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6.07
      Να απαντήσεις τι; Αν είχες επιχειρήματα θα τα έλεγες.
      Τη βρισιά την αμόλησες.

      Διαγραφή
  17. Μηπως το κειμενο καταψηφιστηκε στο συνολο του και οχι κατα αρθρο αφου η Χρυση Αυγη ταχθηκε απο πριν κατα των επαφων με λομπυ στην ευρωβουλη ? Απλη ερωτηση, καλοπροαιρετα παντα. Εχουν δηλωσει επισημα την αντιθεση τους οσον αφορα επαφες με λομπιστες κλπ. Να το ξαναδουμε πριν τους αποπριψουμε ετσι απλα ? Ευχαριστω για την υπομονη σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ

      ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΝΟΗΤΟ ΛΟΓΟ

      Διαγραφή
  18. Ποιος είναι ο πρεδρος της Χ.Α. και του ΚΚΕ ; Ποια κομματα δεν είναι κατω από τους εβραιομασονασιωνιστες ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η γνώμη μου είναι αυτήν τη στιγμή να ψηφίσω το κόμμα της χρυσής αυγής τους πιστεύω στις προσπάθειες που κάνουμε μέχρι που να μου αποδείξουν το αντίθετο αλλά τόσα χρόνια ψηφίζομαι κόμματα πασοκ με πολλές υποσχέσεις νέα δημοκρατία επίσης με πολλές υποσχέσεις το κουκουέ ανήκει στο κόμμα εξαρχής του στον εβραϊσμό επίσης στον εβραϊσμό ανήκουν τα κόμματα πασοκ νέα δημοκρατία κουκουέ βασίλης λεβέντης ποτάμι και άλλα μικροπράγματα οπως ανεξάρτητοι έλληνες θα ψηφίσω χρυσή αυγή διότι είναι μία από τις τελευταίες επιλογές μου μαίανδροι που να μου αποδείξουν το αντίθετο και αυτό πιστεύω μέσα σε έξι μήνες περιμένω από τη χρυσή αυγή να επαναπατρίσουν όλους τους λαθρομετανάστες επίσης όλους τους μετανάστες από πολεμικές περιοχές της συρίας εντός 6 μηνών και ειδικά όσοι λαθρομετανάστες και μετανάστες έχουν προσέλθει στην ελλάδα με πρόσχημα να ζητήσουν άσυλο υπάρχουνε χώρες οπως το μπαγκλαντές μερικές περιοχές της συρίας του αφγανιστάν και άλλων περιοχών και χωρών που δεν έχουνε σχέση με τον πόλεμο απλούστατα η ελλάδα έχει γεμίσει με δολοφόνος από την οικογένεια road signs ροκφέλερ γεώργιος σόρος από την γερμανία από τη μέρκελ από τον σόιμπλε από τους άγγλους από τους αμερικανούς από τους τούρκους και ειδικά από τους εβραίους μασόνους τις ελλάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΞΕΣΑΛΩΝΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ Ο ΨΑΡΑΣ.... ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡ. ΡΩΝ ΣΥΡΡΑΠΤΩΝ.....

    ΠΟΛΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ....
    ΨΑΡΟΥΛΗ.... ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕΤΕΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ ΡΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΞΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΝΗΜΟΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καμιά σωτηρία δεν υπάρχει! οποιος βγει και κινηθεί λίγο έξυπνα θα δεχτεί πολεμο απο ορδες ανεγκέφαλων! μαζί με τα τσιράκια των άλλων κομμάτων! η ηλιθιότητα εχει σπάσει ολα τα όρια! ακομα και αυτοι που πήραν τρόφιμα απο την Χ.Α τοτε που μοίραζε, το 60% δεν ψήφισε Χ.Α! για τοσο ζωα μιλάμε! η κατάσταση που επικρατεί στο ίντερνετ αντιπροσωπεύει τι γίνεται και εκτός! ΚΑΜΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ! ακομα και στην Αμερική ξύπνησαν και έβγαλαν τον Τραμπ πάρα τον πολεμο κατα του! στο ελλαδισταν ούτε τα άπλα δεν μπορεί να κατανοήσει ο μέσος νεο-ελληναρας και οχι ελλην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξεσαλωνουν τα κοριτσα οι μεγαλοκοπελεs μιαs καποιαs ηλικιαs καθωs ειναι γνωστο οτι μετα απο την εμμηνοπαυση η φαντασια τουs οργιαζει ολο και καποιον ΣΤΡΑΤΗΓΟ με @ρχιδαρΕΣ ονειρευονται ειναι φυσιολογικο δεν ειναι κακο καταλαβαινετε ξερετε ειναι ολεs αυτεs ειναι δυσ κωλεs καταστασειs......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήθελα να αποχωρήσω μετά την ανάγνωση της ανάρτησης κ' των σχολίων μα βλέποντας την παρακάτω προτροπή της σελίδας να μήν μένουμε σιωπηλοί, αποφάσισα να γράψω ...
    Νομίζω πως η ανάρτησή σου είναι υπερβολική και ίσως προέρχεται από υπέρμετρο ενθουσιασμό η από σκοτεινούς χρηματικούς σκοπούς η κάποιο σκοπό που εσύ ξέρεις. Πάντως κρίνω υπερβολικό, το λιγότερο, το: [Ολικό ξεμπρόστιασμα της Χρυσής Αυγής ΚΑΙ στην ευρωβουλή].
    Είναι ένα κόμμα που δεν έχει βγεί στην εξουσία και έχει πολεμηθεί περισσότερο από κάθε άλλο. Ίσως η είσοδός του στην εξουσία να το στρέψει σε άλλες κατευθύνσεις αλλά αυτή η πιθανότητα δεν δικαιολογεί τον τεράστιο πόλεμο που γίνεται εναντίον του. Προσωπικά, σε τοπικό-περιφεριακό επίπεδο είδα ενέργειες της αρχηγίας (λέγε με Μιχαλολιάκο)που καθόλου δεν μου άρεσαν και με απομάκρυναν από το σχήμα ...
    Σκεπτόμενος όμως ξανά, πιό γενικά, το πολιτικό τοπίο στην Ελλάδα κατέληξα στο εξής απλό:
    Ο μόνος κοινοβουλευτικός δρόμος βελτίωσης της χώρας είναι η Χρυσή Αυγή. Και για να προλάβω τους απρόσεκτους τονίζω το "κοινοβουλευτικός". Όλες οι άλλες λύσεις είναι βίαιες, καταστροφικές, αναρχικές. Κοινοβουλευτικά (το τονίζω) δεν υπάρχει άλλη που πρακτικά να μπορεί να πλησιάσει την εξουσία ...
    Στο κάτω κάτω λέει ότι κάθε Έλληνας λέει. Απαιτεί τα αυτονόητα. Η γενικότερη κατεύθυνση είναι σε σωστό δρόμο. Η γενικότερη λέγω γιατί λάθη και πονηριές υπάρχουν όπου υπάρχει ανθρώπινη φύση ...
    Έτσι καταλήγω πως η βαρυσήμαντη, κατηγορηματική επικεφαλίδα:
    [Ολικό ξεμπρόστιασμα της Χρυσής Αυγής ΚΑΙ στην ευρωβουλή], είναι υπερβολική, ..αν όχι πονηρή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω πως δεν είδατε ότι στο τέλος της ανάρτησης, υπάρχει ΠΗΓΗ απ' όπου και το κείμενο και η... υπερβολική, βαρυσήμαντη, κατηγορηματική όπως την χαρακτηρίζετε, επικεφαλίδα.

      Δε διακατέχομαι ούτε από υπερβολικούς ενθουσιασμούς, ούτε από σκοτεινούς χρηματικους σκοπούς.
      Κοινώς, ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ και γι αυτό και έχω δημόσια κατ' επανάληψη γράψει, ότι όλη η ζωή μου, είναι διάφανη και ελέγξιμη ανά πάσα στιγμή.

      Ως ακομμάτιστη, και ως δημοσιογράφος, έχω αφενός μεν την δυνατότητα να κρίνω τον κάθε πολιτικό χωρίς παρωπίδες, αφετέρου, να γνωρίζω στοιχεία, που δεν γνωρίζουν οι απλοί πολίτες.

      Δεν κρίνω λοιπόν γενικώς την Χ.Α. αλλά πρόσωπα τα οποία σχολιάζω στις διάφορες αναρτήσεις.

      Δικαίωμά σας να πιστεύετε όπου θέλετε, και δικαίωμά μου να έχω τεκμηριωμένες τις απόψεις μου και να τις εκφράζω, χωρίς κομματικές ή άλλες εξαρτήσεις.



      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια Κύριε ή Κύρία. Ειστε απο τους ελάχιστους σχολιαστές που το σχόλιό τους δείχνει συγκροτημένη προσωπικότητα, τετράγωνη λογική και άνθρωπο με λογικούς προβληματισμούς χωρίς φανατισμούς και ακρότητες.
      Μαριάννα Τ.

      Διαγραφή
  25. Μια προσθήκη Ποπη στα όσα γράφεις: Ελπιζουμε να καταλαβεις σε τι λαθος υπεπεσες... Φυσικα δεν απαιτουμε να επανορθωσεις.....ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΕΘΕΙ ΗΔΗ .... με την παραπληροφορηση σου..(ηθελημενη η οχι)
    Τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ ζητούν στοιχεία. Λοιπόν:
    Ποιός είναι ο Richard Corbett που έφερε την τροπολογία:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Corbett
    Ο πατέρας του WHO OHE Γενεύη
    Ο υιός Κόρμπετ: Διεθνές Σχολείο Γενεύης
    Oxford Committee for Europe
    Συντονιστής της εκστρατείας υπερ του ΝΑΙ στην ευρώπη στο δημοψήφισμα του 1975
    Εyropean Movement in Britain
    Union of European Federalists
    Συνεργάτης του Altiero Spinelli, ιταλού κομμουνιστή, πρωτεργάτη της "ευρωπαϊκής ολοκληρώσεως"
    Γενικός Γραμματέας του European Co-ordination Bureau, συντονιστή ΜΚΟ νέων
    Συμμετοχή στις συνθήκες Maastricht και Amsterdam
    Σφοδρός κατήγορος των βρετανικών εθνικιστικών κομμάτων
    Υπέρ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα της Ιρλανδίας
    Σύμβουλος του Herman Van Rompuy!
    Φυσικά κατα του ΒREXIT

    Tα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ κατηγορούν την Χ.Α. που δεν ψήφισε την τροπολογία που έφερε αυτό το υποκείμενο. Θα έπρεπε να την επαινούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Δούνη, αυτη είναι η δική σας άποψη.
      Δεν είμαι του... εβραιοσιωνιστικού δόγματος "δεν έχει σημασία τι λέει, αλλά ποιός το λέει".
      Είμαι του δόγματος της πολύ απλής λογικής.
      Όποιος είναι πεντακάθαρος, και δεν εχει να κρύψει τίποτα, ψηφίζει μια διαταξη που αφορά στην διαφανεια.

      Όλα τα άλλα, είναι... απλά για να 'χουμε να λέμε.

      Έχω πολλάκις αναδείξει θέματα που αφορούν στην Χ.Α. με θετικό προσημο, κι ας μην ανήκω στο κόμμα αυτό.

      Τα περί "εκτεθημένης" αφήστε τα... τουλάχιστον σε ότι με αφορά.

      Όσον αφορά στον Richard Corbett, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας... είναι ένα αισχρό υποκείμενο.. αυτό όμως, δεν μειώνει κατά την προσωπική μου άποψη στο ελάχιστο την επίμαχη τροπολογία.

      Διαγραφή
  26. ποπη καρκινο. σε σενα στην οικογενεια σου και σε οτι αγαπας. που θα πιασεις στο στομα σου τη χρυση αυγη. ξεμουνιασμενη φτηνη πουτανα του clickbait, καρκινο και ψοφο κακο και επιπονο και γρηγορα παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου άνθρωπε, με όποιον και αν ενοχλείσαι, όσο και αν αγανακτείς, θυμήσου την παροιμία που λέει ο σοφός λαός μας:
      "Η κατάρα και η γαϊδάρα στο αφεντικό τους γυρνάνε"
      Μην εξαπολύεις λοιπόν κατάρες και μην εύχεσαι τον πόνο κανενός.
      Μια φιλική συμβουλή με πολλή αγάπη. Αν θέλεις άκουσέ την και αν θέλεις πέταξέ την

      Διαγραφή
  27. ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΑ ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΚΑΡΚΙΝΟ Σ ΟΣΟΥΣ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ;;;ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ;;;;ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ..ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΤΗΣ ΦΤΗΝΙΑΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΝΟ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΠΗ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΟΠΗ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ..ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απο οτι καταλαβα παντως η Κ. Σουφλη δημοσιευσε μια μπαρουφα για την οποια δεν ειχε ιδεα τι σημαινει, οπως αλλωστε και κανενας αλλος.
    Αφου λοιπον ολοι μπαρουφολογουν δικαιουμαι κι εγω να τοποθετηθω σ ενα θεμα για το οποιο ελαχιστη γνωση εχω.
    Εκεινο που καταλαβα ειναι οτι αυτη η τροπολογια επεβαλλε την γνωστοποιηση των συνομιλιων των ευρωβουλευτων με εκπροσωπους επιχειρησεων, με την προβλεψη οτι αυτες θα ηταν γραμμενες σε μια λιστα "διαφανειας" της ΕΕ. Με λιγα λογια μπορεις να μιλας με την "αδιαφθορη" Σημενς, αλλα δεν ξερω αν μπορεις να κανεις το ιδιο με τις Ρωσσικες επιχειρησεις που η ΕΕ θεωρει "διεφθαρμενες".
    Με λιγα λογια, οποιος "συνομιλει" με τους "ημετερους" πολυεθνικους κολοσσους, μπορει να το κανει εν πληρει διαφανεια και νομιμως, αρκει βεβαιως να μη δημοσιοποιει και την μιζα που εισεπραξε.
    Η Χ.Α κ. Σουφλη, δεν ειναι δυνατον να μπει σε τετοιες διαδικασιες.
    Οι ευρωβουλευτες δεν εχουν καμια δουλεια να πιανουν ψιλοκουβεντουλες με μιζαδορους,ειτε ειναι σε λιστα διαφανιας, ειτε δεν ειναι.
    Δεν μπορω επισης να καταλαβω, γιατι απο ολα τα μεχρι τωρα αποδεδειγμενα δεκανικια του συστηματος, κανενα δεν κυνηγηθηκε, δεν φυλακιστηκε, δεν του κοπηκε η χρηματοδοτηση, δεν φιμωθηκε πληρως, δεν εγινε στοχος τρομοκρατων και παρακρατικων, δεν συγκεντρωσε τα πυρα ΟΛΩΝ των συστημικων ΜΜΕ και αυτη η συμπεριφορα επιφυλαχθηκε μονο στο δεκανικι που λεγεται Χ.Α.
    Κανενα απο τα μεχρι τωρα αποδεδειγμενα δεκανικια δεν αντιμετωπιστηκε ετσι. Γιατι μονο αυτο το δεκανικι;
    Καθοσαστε και κρινετε τι ψηφισε η Χ.Α σε τροπολογιες που δεν καταλαβατε καν τι λενε, την στιγμη που δεν μπορειτε να κρινετε τα οφθαλμοφανη που θα μπορουσατε ακομη κι εσεις, αν δεν σας κοροιδευαν μεσα στα ματια σας.
    Ποιος σας λεει σημερα να κρατησετε την χωρα σας και να μην παραχωρησετε την εθνικη σας κυριαρχια σε διαφορους απιθανους Γιουγκερ που δεν τους εκλεξατε και δε τους ελεγχετε; Μηπως μονο η Χ.Α;
    Ποιος σας λεει να μην ανεχεστε να εποικιζουν τον τοπο σας, αλλα να τον κρατησετε για σας και τα παιδια σας; Μηπως μονο η Χ.Α;
    Γι αυτο ακριβως και ειναι το μονο κομμα που διωκεται με αυτον τον τροπο.
    Τι οφελος εχει το συστημα απο το να ακουγωνται τετοια πραγματα σ ενα κρατος που κανενας αλλος δεν θα τα ελεγε;
    Οσο για τις σαχλαμαρες για την ηγεσια της Χ.Α που δεν καταφερε να γινει κυβερνηση μεσα σ τετοιο κλιμα, τινα πει κανεις;
    Με τους εισαγγελεις να παιρνουν φανερα εντολες, με ολο το πολιτικο συστημα να συναινει σε καθε παρανομια, με τους θεσμους να πρωτοστατουν στις αντισυνταγματικες διακρισεις, με τους καναλαρχες νταβατζηδες να την αποκλειουν και να την συκοφαντουν οσο περισσοτερο μπορουν, με τους επιτροπους της ΕΕ να ζητουν επισημα τις διωξεις τους, με τους εβραιους να θεωρουνται απο τον υπουργο (Ρουπακιωτη στον ΣΚΑΙ) οχι μονο οτι δικαιουνται να ζητουν φορτικα απο τον πρωθυπουργο και τους υπουργους να λαβουν μετρα εναντιον της αλλα και οτι ο Πρωθυπουργος "κατι επρεπε να κανει". Με τους τρομοκρατες να σκοτωνουν μελη της, με τους μπαχαλακηδες να καινε και να ανατιναζουν τα γραφεια της, με τις αντισυγκεντρωσεις εναντιον της να προστατευονται απο την αστυνομια και γενικα με ΟΛΟ το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ συστημα εναντιον της εσας σας φαινεται λιγο το οτι επιβιωσε και βρισκεται και σε ανοδο;
    Αν το καθεστως δεν ειχε δεκανικια σαν κι εσας, ισως να ειχαμε κατι παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν ξερετε την παροιμια που λεει οτι:Ο Π@ΥσΤηΣ και η Π@ΥΤΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΒΑΡΝΑ!!!!!!!!!!!
    εγραψατε την ειs ΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!
    τι δεν καταλαβαινειs;τα βρωμοσκυλα του μουρουνελαιολαδα καταδικασμενου ΜΙΖΑ-ΝΟΝΟΥ!αλλωστε το ειχε πει η λαδωμενη ΠΟΡΔΟκλανοχηνα(OFFSHORE MILESON L.T.D)το παραρτημα του βαψωμαλλια σανοπωλη το π@υτανακι τηs δημοσιογραφιαs...Δια τουτο λοιπον ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγώ θα θα πω κάτι άλλο για μένα.Αντί να έχω εγώ τύψεις που ψηφίζω Χ.Α.ας έχετε οι υπόλοιποι τύψεις που ψηφίζετε κόμματα μνημονίων.Ως γνωστόν ο εξ από δω χαίρεται για αυτά που περνάει η Ελλάδα.Μήπως λέω μήπως όλος αυτός ο πόλεμος κατά της Χ.Α.είναι των εβραίων σε συνεργασία με τον εξ από δω;Μήπως οι σκοτεινές δυνάμεις δεν θέλουν το δίκαιο;Απλές ερωτήσεις κάνω και αν είναι τόσο ανούσιες να με συγχωρείτε ίσως έχω χαμηλή νοημοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ Χ.Α. ΚΑΙ Ε.ΣΥ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΩΡΡΑ ΣΤΕΙΡΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΕ ΗΓΕΣΙΕΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΡΧΗΓΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΤΕΙΣ "ΠΑΠΑΡΙΕΣ"...Η Χρυσή Αυγή αντιτίθεται στον διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους. Επιδιώκει την αποκατάσταση του κύρους της Εκκλησίας και την άμεση κάθαρση του κλήρου από κάθε παρακμιακό και διεθνιστικό στοιχείο. Ανεξιθρησκεία μόνο για τα δόγματα που δεν θίγουν την Ελληνική Παράδοση και Ιστορία και δεν φθείρουν την δύναμη του Έθνους. Η Ορθοδοξία αναγεννημένη και Ελληνική ξανά πρωτοπόρος στους αγώνες του Έθνους.

      Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/kinima/thesis#ixzz4VRWcO2Ti

      Διαγραφή
    3. Είναι δυνατόν να υπάρχει Έλληνας με στοιχειώδες IQ που να υποστηρίζει ότι ο Βελόπουλος είναι πατριώτης;
      Το θράσσος του προκαλεί οργή και αγανάκτηση! Μα να μιλάει για πατριωτισμό και "εφιάλτες εντός των τειχών" ,όταν όντας βουλευτής έβαλε την υπογραφή του στην ταφόπλακα της Ελλάδας, ψηφίζοντας μνημόνιο;
      Και αυτός και οι όμοιοί του έχουν αίμα στα χέρια τους! Είναι ηθικοί αυτουργοί αυτοκτονιών και θανάτων κάποιων Ελλήνων,απο έλλειψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, τροφής, θέρμανσης!
      Και καλά αυτός!! Ασυνείδητος ων, προσπαθεί να ξανακερδίσει την "Αλεξάνδρεια" που έχασε! Εσάς που τον ακολουθείτε και τον στηρίζετε, πως να σας χαρακτηρίσει κανείς; Τι είδους χριστιανός Ορθόδοξος είστε και στηρίζετε έναν απο αυτούς, που πήραν τα τριαντα αργύρια της προδοσίας (=βουλευτικές αποζημιώσεις και προνόμια) για να προδώσουν την πατριδα και το λαό;

      Διαγραφή
    4. ΚΥΡΙΑ ΔΑΝΑΗ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΞΑΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΗΣ ΟΥΤΕ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΩΝΙΣΕΙ ΣΤΟ ΤΟΤΕ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΩΔΥΝΟ ΜΕΤΡΟ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ Ε ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΩΣ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΩΜΑΣΤΑΝ ΑΜΕΣΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΝΑΝΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΟΙ ΑΜΕΑ ΘΑ ΚΛΕΙΝΑΝΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΤΛ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΗΣΑ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΠΡΑΤΑ ΥΠ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΤΕ. Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ Β ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      Διαγραφή
  31. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΜΕΝΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΙΔΙΟ ΣΤΕΙΡΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΙΔΙΑΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΝΟΣΤΑΛΓΩΝ ΤΗΣ ΠΕΘΑΜΕΝΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ ΗΓΕΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΡΧΗΓΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ. ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΥΓΙΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΚΥΡΙΑΚΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΕ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά.. έχουμε ξεφύγει τελείως...
      Ποιός μωρέ; Ο Βελόπουλος;
      ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ;

      ΤΕΛΟΣ! ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΕΛΕΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.. ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΛΑΜΨΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ...

      ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ.

      Διαγραφή
    2. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ...
      Θρησκεία

      Ανάδειξη του Εθνικού χαρακτήρα της Εκκλησίας.


      Αναβάθμιση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης και παιδείας με Ελληνορθόδοξες αρχές και ιδανικά.

      Ανεξιθρησκεία και σεβασμός στην διαφορετική θρησκευτική επιλογή, εκτός των περιπτώσεων που θίγουν τα Εθνικά συμφέροντα και υποσκάπτουν τον Ελληνισμό.

      http://xryshaygh.wordpress.com/theseis/

      Διαγραφή
  33. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΠΑΔΟ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ...του τσαρλατανου της Πολιτικης..
    Καλον ειναι να ανατρεξει σε δηλωσεις του Για ειναι "ΡΟΜΠΑΣ" (ο ιδιος ετσι αυτοπαλειται.
    Γιατι τον αποκαλει Αρουραιο ο Καρατζαφερης για σχεσεις του Βελοπουλου με τον Γιοσακη, τους Τοκολγυφους κλπ??? οπου τον εσωσε ο ιδιος (οπως λεει)..
    Τι εγινε με την Νεα δημοκρατια οταν προσχωρησε και ο ιδιος το 2012..
    Γιατι αυτοαποκαλειται ΠΡΟΔΟΤΗΣ.. ΑΠΑΞ ΠΡΟΔΟΤΗΣ για ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ (σχετικο βιντεο στο YOY TUBE σε συνομιλια με τον ΑΔΩΝΗ...σε πανελ στην TV..
    ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Δημοσιευματα και σχετικα βιντεο στο YOU TUBE....

    KAΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ "ΟΠΑΔΟΣ" ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ να ενημερωθει καταλληλα πριν προβαινει σε Δημοσια Σχολια...
    ωιδεοΤΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΜΑΖΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΑΤΕ ΤΟ Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ Η ΦΥΛΑΔΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ Η ΣΤΗΝ GOLDEN DAWN ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ Η ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΩΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΕΓΩ ΣΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΕΣΥ ΕΡΧΟΣΟΥΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΕΙΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΣ ΑΝΤΕ ΠΑΡΤΕ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΕΣΠΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ.

      Διαγραφή
  34. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Οπαδο του τσαρλατανου Βελοπουλου και προς καθε παραπληροφορημενο.... ΘΕΣΕΙΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ πριν προβαινουμε σε Δημοσιες δηλωσεις να ειμαστε πληροφορημενοι .. ΔΙΟΤΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ..και δυνατον να θεωρηθουμε ΒΛΑΚΕΣ...

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και την ΕΚΚΛΗΣΙΑ.. ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΑ...
    Η Χρυσή Αυγή αντιτίθεται στον διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους. Επιδιώκει την αποκατάσταση του κύρους της Εκκλησίας και την άμεση κάθαρση του κλήρου από κάθε παρακμιακό και διεθνιστικό στοιχείο. Ανεξιθρησκεία μόνο για τα δόγματα που δεν θίγουν την Ελληνική Παράδοση και Ιστορία και δεν φθείρουν την δύναμη του Έθνους. Η Ορθοδοξία αναγεννημένη και Ελληνική ξανά πρωτοπόρος στους αγώνες του Έθνους.

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/kinima/thesis#ixzz4VRWcO2Ti

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΙΚΕ ΟΠΑΔΕ ΤΟΥ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΨΕΓΟΥΝ ΟΠΩΣ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΣΜΟ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΙΚΕ ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΧΑ ΚΑΤΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΑΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΘΙΓΕΣΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑ ΟΜΟΣΤΑΒΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ.

      Διαγραφή
    2. Προς ΟΠΑΔΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ... ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ"....ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ...... ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ.....Επίσης, πρέπει να τονισθεί ότι και διάφοροι αστοί ή και «πατριώτες» πολιτικοί, χρησιμοποιούν κατά αυτόν τον τρόπο τον όρο ακολουθώντας πιστά κατά τούτο την προπαγάνδα της αριστεράς, μία προπαγάνδα η οποία έχει τις ρίζες της στις αρχές ακόμη του 20ου αιώνα. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είναι κίνημα φασιστικό ή ναζιστικό. Στο επίκεντρο του φασισμού δεν είναι το έθνος-φυλή, αλλά το κράτος! Εξετάζοντας, λοιπόν, ιδεολογικά το θέμα το κίνημά μας δεν είναι δυνατόν να έχει σχέση με τον φασισμό, ο οποίος υπήρξε μία έκφανση κυρίως του Ιταλικού κρατισμού. Εμείς, όμως, ούτε «κρατιστές» είμαστε, ούτε… Ιταλοί(!), όπως δεν είμαστε επίσης Γερμανοί και ναζιστές.

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ! Για εμάς στον σκληρό πυρήνα της Πίστης μας ευρίσκεται το Έθνος-Φυλή, Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ και όχι το κράτος και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα οι χαρακτηρισμοί φασίστες ή νεοναζί, τους οποίους μας αποδίδουν για να μας συκοφαντήσουν στα μάτια του λαού οι πολιτικοί μας αντίπαλοι και οι πληρωμένοι λασπολόγοι μας σε φυλλάδες και κανάλια.

      Διαγραφή
    3. ΚΑΙ ΟΠΑΔΕ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ
      Ποιοι Μητροπολίτες είναι υπέρ της Χρυσής Αυγής
      Το κόμμα έχει αποκτήσει θερμούς υποστηρικτές στους κόλπους της Εκκλησίας

      Η Χρυσή Αυγή έχει αποκτήσει μερικούς ιδιαίτερα ένθερμους υποστηρικτές στους κόλπους της Εκκλησίας, αλλά έχει δημιουργήσει και ισχυρούς πολέμιους.
      Εκκλησιαστικές μορφές όπως ο Αμβρόσιος δίνουν την ευχή τους στους μαυροφορεμένους χρυσαυγίτες, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του περιοδικού «Crash». Από την άλλη, ο Αρχιεπίσκοπος και πλειάδα ιεραρχών αφορίζουν τις πρακτικές τους, θεωρώντας αντιχριστιανική τη στάση τους στο μεταναστευτικό και καταδικάζουν τις βίαιες δράσεις τους.
      Η σύγκρουση απέκτησε δημόσιο χαρακτήρα και λεκτικά η Εκκλησία μας βρίσκεται ήδη σε ιερό πόλεμο. Οι ιεράρχες είτε από άμβωνος είτε μέσω δηλώσεων στα ΜΜΕ, έχουν πιαστεί ράσο με ράσο.
      Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος: «Απάντηση στην αγωνία των πολιτών η Χ.Α.»
      Αν και θεωρείται μετριοπαθής ιεράρχης ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος, Νικόλαος, με το άνοιγμα προς την άκρα δεξιά που κάνει με τη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Crash» σίγουρα κάποιους θα τους αιφνιδιάσει: «Σεβόμεθα όλα τα πολιτικά κόμματα και μάλιστα εκείνα που είναι μέσα στη Βουλή». Και συνεχίζει: «Άλλο να διαφωνώ με τις θεωρίες τους και άλλο να διαφωνώ μετά ψόγου».
      Και ερμηνεύει την άνοδο της Χρυσής Αυγής ως μια λαϊκή ανάγκη: «Φαίνεται ότι ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών. Ο κόσμος αναζητεί ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία. Αν λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα τους πόθους και τις αναζητήσεις του λαού, τα πράγματα θα αλλάξουν».
      Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος: «Μία “πολιτευόμενη Εκκλησία” δεν είναι Εκκλησία, αλλά μόρφωμα…»
      Από τους πλέον καταρτισμένους ιεράρχες θεωρείται ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, Χρυσόστομος. Με συνέντευξή του στο περιοδικό «Crash» καυτηριάζει τις απόπειρες να αναμειχθεί η Εκκλησία με την πολιτική.
      «Μία “Εκκλησία πολιτευόμενη” δεν είναι Εκκλησία, αλλά μόρφωμα εκκλησιαστικό, και μία πίστη ιδεολογοποιημένη δεν λειτουργεί ούτε ενωτικά ούτε σωστικά». Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, κ.κ. Χρυσόστομος, από την πρώτη στιγμή καταδίκασε ενέργειες βίας από κομματικούς ή άλλους σχηματισμούς, τονίζοντας ότι «ο Σταυρός δεν έχει καμία σχέση με τη βία».
      Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως Ανδρέας: «Καλά παιδιά οι χρυσαυγίτες, αντιστασιακοί του γλυκού νερού οι αριστεροί»
      Τον χορό των υπέρ της Χρυσής Αυγής δηλώσεων άνοιξε ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης, υπέρτιμος και έξαρχος Βορείου Ηπείρου, Ανδρέας, ο οποίος ευχήθηκε στα μέλη της οργάνωσης: «Να μην αργήσει ο καιρός που τις μαύρες μπλούζες που φοράτε τώρα που αγωνίζεστε, να τις αντικαταστήσετε με γαλάζιες και άσπρες μπλούζες. Αυτή είναι η ευχή μου».
      Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το περιοδικό, το φετινό καλοκαίρι εκφώνησε έναν καθαρά πολιτικό και διχαστικό λόγο. Ύμνησε τη ΣΦΕΒΑ (Οργάνωση για την απελευθέρωση της Βορείου Ηπείρου), εξέφρασε τη «λύπη του γιατί ταπεινώνονται οι γενναίοι αξιωματικοί, ενώ πριμοδοτούνται τενεκέδες αντιστασιακοί του γλυκού νερού» και ωρυόμενος κατά του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ αναφώνησε: «Ο Γράμμος ζει και μας οδηγεί!».
      Στις εκδηλώσεις υπήρξε μαζική παρουσία μελών της Χρυσής Αυγής, με επικεφαλής τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του κόμματος, Χρήστο Παππά.
      Ο Σεβασμιώτατος, μεταξύ άλλων, απευθύνθηκε και στον βουλευτή της Χρυσής Αυγής και του ζήτησε να επισημάνει στη Βουλή των Ελλήνων ότι δεν τιμούνται οι ήρωες που εμπόδισαν τους κομμουνιστές να καταλύσουν τη δημοκρατία στην Ελλάδα την περίοδο 1946-1949. Και κλείνοντας το λόγο του, στράφηκε στους χρυσαυγίτες, λέγοντας: «Αυτά τα παιδιά τα καλά, τα αγωνιστικά».
      Δημοσιεύτηκε στις 21 Μαΐ 2012

      Διαγραφή
    4. Οπως Βλεπεις ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟ τουσ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΑΙΔΟΣ..κλπ
      ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ μερικων Μητροπολιτων που προηγουμενως ειχαν "πιασει" κατι ΑΛΛΟ......ΔΙΚΑΙΩΜΑ του..

      Διαγραφή
  35. ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ-ΥouTube!
    ''ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΡΟΜΠΑ!''ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ-YouTube
    Aνοιξαν Στοματα-zougla.gr
    Καρατζαφερηs:''Ρουφιανοs Αρουραιοs και Προδοτηs ο Βελοπουλοs!
    Ο Βελοπουλοs η μυγα(στο νερο)και η παλια καταδικη του...
    Εμειs το ξαναλεμε.Ο Βελοπουλοs ειναι μεγαλοs.....μ....Δειτε το!
    ixnos.blogspot.gr/2017/01/blog-post_11.html
    Φυλακιση 3 μηνων εωs 3 ετων στον Κυριακο Βελοπουλο!
    makpress.blogspot.com/2016/05/3-3.html
    Σκετοs Ρομπακοπ αυτοs ο Βελοπουλοs...
    ygro-pyr.blogspot.gr/2016/07/blog-post_76.html
    Ελεοs Ρε...Κανει κομμα και ο βελοπουλοs για να Μ...
    www.stoxos.gr/2016/09/kai-7.html
    Βελοπουλοs:Διασπορεαs ψευδων ειδησεων...Μαζευτε τον!
    antizitro.blogspot.gr/2016/09/blog-post_69.html
    Ο Βελοπουλοs πουλα αποκλειστικεs επιστολεs του Ιησου[Βιντεο]
    antizitro.blogspot.gr/2016/11/blog-post_35.html
    Και αλλοs ηλιθιοs την ειδε ηγετηs και βαλθηκε να μαs σωσει!
    ygro-pyr.blogspot.gr/2016/12/blog-post_86.html
    ''Μπορειτε να βρειτε ποιου σουπερ εθνοπατριωτη αρχηγου ειναι αυτεs οι καταθεσειs;
    ixnos.blogspot.gr/2016/12/blog-post_698.html
    Προs τον προδοτη βουλευτη του λα.ο.σ κυριακο βελοπουλο!
    kerberos-hellas.blogspot.con/2012/04/blog-post_3374.html
    Και ΡΟΖ σκανδαλα στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ!
    ixnos.blogspot.gr/2011/11/blog-post_9736.html
    Το ροζ σκανδαλο παει συννεφο στην Καλλιροηs!
    ixnos.blogspot.gr/2012/03/blog-post_5936.html
    Το ροζ σκανδαλο του ΛΑΟΣ εχει και...αρχηγικη!
    ixnos.blogspot.gr/2012/03/blog-post_2110.html
    Αυτη ειναι η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ αφισα του ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ!
    ixnos.blogspot.gr/2010/09/blog-post_26.html
    Μωρη παλιορομπα ΒΕΛΟΠΟΥΛΕ;αλεξιπτωτιστεs ειναι α...
    ixnos.blogspot.gr/2010/09/blog-post_5319.html
    Μaster Quiz:peristerokoyradart.tv Ο Λουλουκοs τηs κοτερατζουs 10 γραμματα..........
    α)Ρουφιανοs;
    β)Αρουραιοs;
    γ)Προδοτηs;
    δ)Ρομπα ξεκουμπωτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ Ο ΠΟΙΟ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ''ΤΑ ΝΕΑ ΚΡΑΣΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΧΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΜΠΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΙΑ. Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΛΥΣΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟ. ΑΞΙΟΙ ΜΙΜΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΧΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΤΗΣ ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑΣ.

      Διαγραφή
    2. ΣΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ..........Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι γίνεται μία χρήση ή μάλλον κατάχρηση του όρου φασισμός και φασίστας, η οποία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επίσης, πρέπει να τονισθεί ότι και διάφοροι αστοί ή και «πατριώτες» πολιτικοί, χρησιμοποιούν κατά αυτόν τον τρόπο τον όρο ακολουθώντας πιστά κατά τούτο την προπαγάνδα της αριστεράς, μία προπαγάνδα η οποία έχει τις ρίζες της στις αρχές ακόμη του 20ου αιώνα. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είναι κίνημα φασιστικό ή ναζιστικό. Στο επίκεντρο του φασισμού δεν είναι το έθνος-φυλή, αλλά το κράτος! Εξετάζοντας, λοιπόν, ιδεολογικά το θέμα το κίνημά μας δεν είναι δυνατόν να έχει σχέση με τον φασισμό, ο οποίος υπήρξε μία έκφανση κυρίως του Ιταλικού κρατισμού. Εμείς, όμως, ούτε «κρατιστές» είμαστε, ούτε… Ιταλοί(!), όπως δεν είμαστε επίσης Γερμανοί και ναζιστές.

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ! Για εμάς στον σκληρό πυρήνα της Πίστης μας ευρίσκεται το Έθνος-Φυλή, Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ και όχι το κράτος και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα οι χαρακτηρισμοί φασίστες ή νεοναζί, τους οποίους μας αποδίδουν για να μας συκοφαντήσουν στα μάτια του λαού οι πολιτικοί μας αντίπαλοι και οι πληρωμένοι λασπολόγοι μας σε φυλλάδες και κανάλια


      Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/kinima/ideologia#ixzz4VWrsxtTi

      Διαγραφή
    3. ΕΝΤΑΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΚΑΙ Ο ΝΑΖΙΣΤΗΣ ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΦΥΛΗΣ ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΡΥΝΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΕΣΑΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΑΝΕ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΖΙ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΤΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ. ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΕΙΜΜΕΝΑ ΣΑΣ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΣΑΣ. ΟΧΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΛΟΥΣ. ΟΣΟ ΠΕΡΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΡΡΕΕ ΤΟ ΛΑΟΣ ΦΙΛΟΔΟΞΩΝΤΑΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΟΛΟΙ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΦΥΛΛΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΑΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΟΝΟΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΩΡΑ; ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΣΚΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ. ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ ΩΣ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΤΩΡΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΡΟΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ Η ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΧΑ ΠΑΣΧΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ-ΤΙΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΟΥΝ ΕΠΑΞΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΑΝΕ Σ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ Η ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΟΧΙ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΕΤΕ ΟΧΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ''ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ'' ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΩΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Τ' ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Η ΒΟΥΛΗ. ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΟΜΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΑΡΩΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΝΝΟΩ. ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΟ ΑΟΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΟ. ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ Β ΑΝ ΔΕΝ ΕΥΟΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ-ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

      Διαγραφή
  36. ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ Η ΧΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΕ "ΛΥΣΣΑ" τον Βελοπουλο....η ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ "Κινειται" στον Ιδεολογικο Χωρο της...

    Με τα Ακροδεξια Σχηματα η ΧΑ δεν εχει καμμια ιδεολογικη σχεση διοτι αλλο Ακροδεξια αλλο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ....
    Στην πραγματικότητα όμως, όταν μιλάμε για ακροδεξιά ή ακροαριστερά, μιλάμε για τους παρακρατικούς βραχίονες των δεξιών και των αριστερών κομμάτων. Τους βραχίονες που οι δυο αυτοί πόλοι ενεργοποιούν, όταν χάσουν τα λαϊκά ερείσματα και δεν μπορούν να εξασφαλίσουν την στήριξη των συμφερόντων που υποστηρίζουν, με νόμιμο και δημοκρατικό τρόπο. Τότε λοιπόν απελευθερώνουν τις κρυφές, βρώμικες, προβοκατόρικες και δολοφονικές τους δυνάμεις, δηλαδή τα «άκρα», με σκοπό να τρομοκρατήσουν τον κόσμο για να καθίσει «στα αυγά» του.


    Σκοπός τους είναι οι πολίτες όλου του κόσμου να μάθουν τι τους περιμένει αν επιχειρήσουν να ξεφύγουν από τον υποχρεωτικό εναγκαλισμό που τους έχουν επιβάλλει οι ξένοι δυνάστες τους. Έναν εναγκαλισμό που στην Ελλάδα, τον συντηρούν τα «εγκεκριμένα» από ξένα κέντρα αποφάσεων, συστημικά και «αντισυστημικά» κόμματα της πατρίδας μας. Όπλο τους ο τρόμος που σκορπούν στους πολίτες τα «γνωστά- άγνωστα» «άκρα», σε περίπτωση που οι πολίτες δεν ψηφίσουν όπως «πρέπει» στις εκλογές.
    Οι ακραίες αυτές δυνάμεις (ακροδεξιά – ακροαριστερά), που συνιστούν τα μακριά χέρια του συστήματος, καμία σχέση δεν μπορούν να έχουν και δεν έχουν, με τον εθνικισμό.


    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/ethnikismos-den-shmainei-akrodejia#ixzz4VXTQubWh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φιλαρακο με συγχωρεις αλλα οταν θες να κανεις Δημοσια σχολια πρεπει να εισαι και ¨λιγο¨ενημερωμενος....
    Θα σου υπενθυμισω οτι οταν εφυγε ο Βελοπουλος (σαν ΡΟΜΠΑ) και προσχωρησε το 2012 στην ΝΔ, ηταν Νουδουλης μεχρι τον Ιουνιο του 2014 (οταν δεν εκανε/εβαλε Ευρωβουλευτη στις εκλογεσ)...
    Σου υπενθυμιζω οτι στις ευροεκλογες του ιδιου ετους η Ελληνικη Αυγη ειχε λαβει 9,4% και ο ΛΑΟΣ 2,7 (εχασε μια εδρα για λιγους ψηφους)
    Σε ολες τις επομενες εκλογες "παντα" υπηρξαν ακροδεξια σχηματα....Το οτι δεν κατορθωσαν να πεισουν.... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΕ ΝΤΟΥΝΗ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΝΤΡΙΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕΛΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Κ. ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ Σ. ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΥΡΙΕ ΝΤΟΥΝΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ Κ. ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑΣ. Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΗ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΥΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΑΜΒΡΟΣΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΛΕΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΜΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΗΝ ΛΥΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΓΕΙΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΥΡΙΕ ΝΤΟΥΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΝΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΡΘΟΖΩΙΑ, ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΕΛΑΧΙΣΤΟ. Η ΧΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ; ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ; Η ΧΑ ΤΙΜΑΕΙ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΟΠΩΣ Ο Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΛΛΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Μ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΑ Η ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΡΩΜΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ. ΚΥΡΙΕ ΝΤΟΥΝΗ ΣΤΗ ΧΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΙΕΡΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΜΑΥΡΟΙ; ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΝΤΟΥΝΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΤΕ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ 1870 ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ; ΜΕΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ-ΤΙΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ-Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ; ΕΓΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ.

      Διαγραφή
  38. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ..Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΑΥΤΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ.
    ΑΡΓΥΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τωρα το ειδα.Υπερψηφισαν τα λομπυ.Οποτε μαυρο σε οσους το ψηφισαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ