Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2017

Η απάντηση του ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ, στην ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ. Πάρτε το χαμπάρι. Στην Καλλιόπη Σουφλή, η λάσπη ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ!




ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΒΟΛΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ Κ. ΣΟΥΦΛΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΑΝΤΙ-AΜΑΖΟΝ", ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ! 

Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ...ΠΑΣΣΑΡΗ!

Π. ΣΟΥΦΛΗ: "ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ. ΕΚΑΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ. ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ, ΟΧΙ ΕΓΩ..."! 

 

 

 

 

 Εδώ και μέρες, ο ψυχασθενής διαχειριστής διαφόρων ιστοσελίδων μηδενικής επισκεψιμότητας,  που πιστεύουν στον... "θεό Απόλλωνα" και ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ ΔΙΩΚΤΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ, Σπύρος Σπυρόπουλος, έχει εξαπολύσει εναντίον μου έναν ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, στέλνοντας σε διάφορα blogs  και στους φίλους του στο f.b.,που δυστυχώς αγνοούν την σχιζοφρένειά του, παρανοϊκά κείμενα, προκειμένου να με πλήξει, επειδή έκανα το... τεράστιο λάθος, να αρνηθώ την δημοσίευση των παρανοϊκών άρθρων του, στο ιστολόγιό μου, ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.

 

Οι δημοσιογράφοι bloggers,  τον πέταξαν κυριολεκτικά από τις σελίδες τους και έδωσαν απαντήσεις στην ψυχοπάθειά του. (εδώ)

 

Απ' όσο με πληροφορούν διάφοροι αναγνώστες και... "τρολ χρυσαυγήτικα - καλοθελητές", ο εν λόγω ψυχοπαθής, στέλνει είτε στο f.b. είτε σε διάφορα ιστολόγια, κείμενα σε βάρος μου.

 

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί του.

 

Σύντομα όμως, θα ασχοληθεί η αρμόδια επιστήμη... προς την οποία θα κινηθώ, για να προστατεύσω την Αξιοπρέπειά μου και όχι μόνον...

  


Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. Όσο για τα διάφορα τρόλ, που είναι το ίδιο ψυχασθενή και κακόψυχα με τον Σπυρόπουλο, έχω να πω τούτο:

 

"Στην Καλλιόπη Σουφλή, λάσπη δεν πιάνει. 

Πορευόμουν και πορεύομαι στην ζωή μου, με τις ΑΡΧΕΣ και τις ΑΞΙΕΣ, που μου δίδαξε ο αείμνηστος  Πατέρας μου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΟΥΦΛΗΣ, Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ... Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ! (εδώ)

 

 
 
Ο υπεύθυνος του http://anti-amazon.blogspot.gr  που κυκλοφορεί δημοσίευμα σε βάρος της Πόπης Σουφλή, (διαχειρίστριας του attikanea.blogspot.gr/2017), κατηγορώντας την ότι ...προσποιείται την αντικομμουνίστρια και τη χριστιανή, αφού πήρε θέση υπέρ του ...
κομμουνισμού σχετικά με την Μακρόνησο, αγνοεί βασικές αρχές της δημοσιογραφίας. 
 
Έτσι, προέβη σε ένα δημοσίευμα άδικο και απαράδεκτο για την κα Σουφλή. 
 
Και ιδού γιατί:
 
Ο δημοσιογράφος, όπως και ο δικηγόρος κάνει τη δουλειά του και δεν ταυτίζεται με το ρεπορτάζ ή τον συνεντευξιαζόμενο. 
 
Οφείλει να πάρει συνέντευξη από τον πρωθυπουργό, αλλά και από τον δολοφόνο Πάσαρη. 
 
Από τους πάντες. 
 
Αυτό δεν σημαίνει ότι ταυτίζεται με κανέναν από αυτούς, ούτε ότι υιοθετεί τις θέσεις τους. 
 
Αυτό συνέβει και με την Μακρόνησο, όπου έκανε ρεπορτάζ πριν από χρόνια η Πόπη Σουφλή, διαπιστώνοντας ότι ένας "ιστορικός χώρος"-χαρακτηρισμένος έτσι από την Πολιτεία- είχε μετατραπεί σε χώρο αφόδευσης προβάτων! 
 
 
Η Πόπη Σουφλή, μιλώντας σε μας για το ζήτημα, διευκρίνησε ότι:  
 
"Έκανα τη δουλειά μου, όταν υπέπεσε στην δημοσιογραφική μου αντίληψη ότι πρόβατα είχαν γεμίσει κόπρανα μέχρι και στην Αγία Τράπεζα σε εκκλησία που υπήρχε στη Μακρόνησο. 
 
Δεν πήρα καμία θέση υπέρ του κομμουνισμού, στο ρεπορτάζ μου, ούτε και κατά την εμφάνισή μου στην εκπομπή του κ. Χαρδαβέλα. 
 
Εγώ φταίω που η Μακρόνησος έχει χαρακτηριστεί ιστορικός χώρος; 
 
Και ο Μελιγαλάς είναι ιστορικός χώρος. 
 
Και η Μακρόνησος και ο Μελιγαλάς είναι κομμάτι της ιστορίας μας. 
 
Κατά συνέπεια, δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν για το ρεπορτάζ μου. 
 
Άλλοι έχουν να απολογηθούν...".




Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ