Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

Καταγγελίες για ρατσισμό ζητούν δικαστική διερεύνηση. Ο Δημητράς του "Παρατηρητηρίου", στέλνει στον Εισαγγελέα 88 καταγγελίες, ανάμεσά τους και εις βάρος των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, της Χαράς Νικοπούλου, Μητροπολιτών, Δημάρχων, Πολιτικών κ.α. ΜΕΡΟΣ Β'







 Ποιός είναι αυτός ο ... Παναγής ο Δημητράς, που στέλνει στο... απόσπασμα, από Δημάρχους, μέχρι την Ελληνική Αστυνομία, μέχρι ότι μπορεί να κατεβάσει η γκλάβα του, κατηγορώντας τους για ρατσισμό κατά των "προσφύγων", των "ρομά" και για αντισημιτισμό;

Τι λες ΡΕ;
Πού τους είδες τους ... "πρόσφυγες";
Γιατί αυτοί που έχουν ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, είναι ΛΑΘΡΕΠΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΤΟΧΟ, ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
 
Μήπως δεν γνωρίζεις την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ;
Μήπως δεν γνωρίζεις για την διακίνηση των ναρκωτικών και το traffiking;

Όσο για τον ... αντισημιτισμό....
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ "ΛΑΟΥ".
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΒΡΙΟΙ, ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ.

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΕΡΠΕΤΑ.

Τα υπόλοιπα, στο... δικαστήριο...

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΕ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ, ΡΕ.


Καλλιόπη Σουφλή





Το Α' ΜΕΡΟΣ, εδώ 

 


Στις 22 Ιουλίου 2016 δημοσιεύτηκε άρθρο στην τοπική εφημερίδα της Ρόδου «δημοκρατική», το οποίο υποκινεί σε μίσος και διακρίσεις κατά των Ρομά και αναφέρεται σε αντίστοιχες δηλώσεις του Δημάρχου και του υπευθύνου πρασίνου του Δήμου όπως και σε παράνομες και ρατσιστικές επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ.. 


Οι Ρομά γενικά αναφέρονται ως «μάστιγα», «κατάρα του νησιού». Επίσης ομολογείται η παράνομη αποβολή Ρομά από δημόσιους χώρους χωρίς αποφάσεις αρμόδιων οργάνων και χωρίς παροχή εναλλακτικής στέγασης όπως προβλέπεται από τις διεθνείς συμβάσεις, το Σύνταγμα αλλά και την ελληνική νομοθεσία.


ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΠΑΡΚΑ

Σε καθημερινό…. «ανθρωποκυνηγητό» έχουν επιδοθεί οι υπηρεσίες Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου στην προσπάθειά τους να καθαρίσουν τα πάρκα σε κεντρικά σημεία της πόλης της Ρόδου, στα οποία έχουν κάνει ‘κατάληψη’ πολλοί τσιγγάνοι.

Το θέμα ήρθε χτες στην δημοσιότητα, όταν κατά την διάρκεια της συνάντησης που είχε ο δήμαρχος Ρόδου με τους εργαζόμενους στην υπηρεσία Καθαριότητας, του εξέφρασαν παράπονα για επιθέσεις που δέχονται, όταν επιχειρούν να καθαρίσουν τους χώρους.

«Οι τσιγγάνοι…. είναι η μεγάλη κατάρα του νησιού. Δυστυχώς, δεν έχει αρμοδιότητα ο δήμαρχος να παρέμβει αλλά ούτε και η αστυνομία. Γι’ αυτό προσανατολίζομαι σε μια άλλη λύση, να προσλάβουμε δηλαδή ‘σεκιουριτάδες’ για να ελέγχουν τα πάρκα και τους δημόσιους χώρους. Δεν είναι κατάσταση αυτή, δεν πάει άλλο. Πρέπει να βρούμε λύση, και θα την βρούμε…», τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος και έδωσε ξεκάθαρη ‘εντολή’ στους εργαζόμενους να μαζεύουν ό,τι βρίσκουν σε χώρους όπου διαμένουν ΡΟΜΑ. Σε περίπτωση που δέχονται επιθέσεις κ.λπ. να καλούν την αστυνομία επιτόπου.

Χτες, ο εντεταλμένος σύμβουλος Πρασίνου κ. Στέφανος Κυριαζής, δήλωσε στην «δημοκρατική» τα εξής:

«Το τελευταίο δεκαήμερο, σε καθημερινή βάση αντιμετωπίζουμε το θέμα με τους τσιγγάνους που έχουν κάνει κατάληψη στα πάρκα της πόλης. Προσπαθούμε όσο μπορούμε και μέχρι εκεί που έχουμε αρμοδιότητα, να καθαρίζουμε και να περιφρουρούμε τρόπον τινά τους χώρους. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες, το φαινόμενο έχει γίνει εντονότερο και σημειώνονται πολλά επεισόδια. Για παράδειγμα, προσπαθήσαμε να τους απομακρύνουμε από την περιοχή του Νεωρίου, και από τα Πλατανάκια, ενώ σήμερα τους εντοπίσαμε σε άλλα κεντρικά πάρκα. Σήμερα, κάναμε μια παρέμβαση από κοινού με αστυνομικές δυνάμεις και τους απομακρύναμε από ένα κεντρικό σημείο. Όπως καταλαβαίνετε, έχουμε επιδοθεί σε ένα καθημερινό “ανθρωποκυνηγητό” οι υπηρεσίες, οι εργαζόμενοι, οι αστυνομικοί και οι τσιγγάνοι…».

Σημειώνεται πως πρόκειται για τσιγγάνους, οι οποίοι δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι της Ρόδου αλλά ‘περιπλανώμενοι’ που έρχονται στο νησί για τους καλοκαιρινούς μήνες.

Πάντως το ενδεχόμενο να προσληφθούν ιδιωτικοί φύλακες για να περιφρουρούν κάποιους δημόσιους χώρους, είναι ανοιχτό και θα συζητηθεί σε δεύτερο χρόνο για το επόμενο καλοκαίρι.


Απειλητικά μηνύματα ναζιστή προς μετανάστες και, πιθανά, ΑμεΑ στο facebook, συνοδευόμενα από άλμπουμ φωτογραφιών ενόπλων. Αναρτημένα (το αργότερο) στις 29 Ιουλίου 2016.


Screenshot_20160819-161508Screenshot_20160819-161649Screenshot_20160819-161708
Screenshot_20160819-161729Screenshot_20160819-161741Screenshot_20160819-161839Screenshot_20160819-161846


Άλλη μια ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. στις 30 Ιουλίου 2016 με εθνοτικό προφίλ για να δείξει πόσο καταπολεμά την εγκληματικότητα των Ρομά (υπενθυμίζεται πως όταν συλλαμβάνονται Αρβανίτες, Βλάχοι, Πομάκοι, “Μουσουλμάνοι”, κτλ δεν αναφέρεται η εθνοτική ταυτότητα, ενώ ούτως ή άλλως δεν προβλέπεται στις καταθέσεις και απολογίες να αναφέρεται η εθνοτική ταυτότητα, η οποία προφανώς προστίθεται αυθαίρετα και ρατσιστικά από την ΕΛ.ΑΣ.).

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΗΠΕΙΡΟΥ

Ιωάννινα, 30 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Συνελήφθησαν, χθες (29-07-2016) το βράδυ, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Πρέβεζας σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Πρέβεζας, δύο ημεδαποί Ρομά, 29 και 24 ετών, ενώ αναζητείται 16χρονος συνεργός τους, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή κατά συναυτουργία.

Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι, καταγγέλθηκε από 37χρονο ημεδαπό ότι τρία άτομα αναρριχήθηκαν από παράθυρο στο εσωτερικό Δ.Χ. Φορτηγού αυτοκινήτου του, που ήταν σταθμευμένο στον Μύτικα Πρέβεζας και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό.

Από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν ταυτοποιήθηκαν οι τρεις ημεδαποί ως δράστες της κλοπής και μετά από διενέργεια αναζητήσεων, οι αστυνομικοί εντόπισαν και προσήγαγαν τους δύο εξ αυτών, οι οποίοι αναγνωρίστηκαν από τον παθόντα και συνελήφθησαν, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Πρέβεζας, ενώ οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πρέβεζας.


Ρατσιστική διαδήλωση κατά δομής για ανήλικους πρόσφυγες στις 4 Αυγούστου 2016, αφού προηγήθηκε ρατσιστική απόφαση του τοπικού συμβουλίου Παπάδου Λέσβου κατά της δημιουργίας της δομής και τσιγγανοφοβικές δηλώσεις («παραβατικότητα αθιγγάνων») της Ζαχαρούς Πρωτούληπροέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Παπάδου του Δήμου Λέσβου στις 2 Αυγούστου 2016. Υπάρχουν εδώ οι επιβαρυντικές συνθήκες των άρθρων 2.2 (τέλεση από δημόσιο λειτουργό) και 4 (ευθύνη νομικών προσώπων ή ένωσης προσώπων) του Ν. 927/79.

Στον Παπάδο για τη δημιουργία δομής ανήλικων προσφύγων: Αρνήθηκαν τη δομή και με… πορεία
Τρίτη 09 Αυγούστου 2016 | Ανθή Παζιάνου
Από την πορεία διαμαρτυρίας ενάντια στη δομή φιλοξενίας (φωτό facebook, M. Papouka Alexandrou)

Συμμετοχή κατέγραψε η πορεία που οργανώθηκε στον Παπάδο, προεξαρχόντων ακροδεξιών και ξενοφοβικών κύκλων, προκειμένου μερίδα κατοίκων να διαμαρτυρηθεί μπρος στο ενδεχόμενο δημιουργίας δομής ανήλικων προσφύγων στην περιοχή, από την ΑΜΚΕ «Ηλιακτίδα» σε συνεργασία με τη UNICEF. Η διαμαρτυρία έγινε την περασμένη Πέμπτη και δύο μέρες αφού το τοπικό συμβούλιο αποφάσισε να μη δημιουργηθεί η δομή.

Ειδικότερα, την Τρίτη 2 Αυγούστου, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στη Δημοτική Κοινότητα Παπάδου, παρουσία κατοίκων, οι οποίοι παρέδωσαν έγγραφο με τη συγκέντρωση πολλών υπογραφών, όπου διατρανωνόταν ο φόβος τους στην περίπτωση δημιουργίας της εν λόγω δομής.

Η πρόεδρος του Παπάδου, Ζαχαρώ Πρωτούλη, τόνισε ότι το θέμα έχει δημιουργήσει διχασμό και αναστάτωση στην τοπική κοινωνία. «Η καθημερινή ζωή των συμπολιτών μας είναι ήδη δύσκολη εξαιτίας της παραβατικής συμπεριφοράς, συνδημοτών μας Αθίγγανων και όχι μόνο, λόγω ανεπαρκούς αστυνόμευσης της περιοχής, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού του Α.Τ. Γέρας».

Επίσης, τόνισε ότι «η Δημοτική Κοινότητα δεν μπορεί να εγγυηθεί την εύρυθμη λειτουργία της δομής, αφού είναι αναρμόδια για την εποπτεία και τον έλεγχό της. Επιθυμούμε την αρμονική λειτουργία της Κοινότητας χωρίς προβλήματα και εντάσεις».

Στο πλαίσιο αυτό διαφώνησε με τη λειτουργία της εν λόγω δομής και ομόφωνα συμφώνησε το τοπικό συμβούλιο, ενώ η απόφασή του κοινοποιήθηκε και στο Δήμο Λέσβου.

Το ενδεχόμενο, πάντως, δομή εν τέλει να δημιουργηθεί σε άλλο χωριό της Γέρας, όπως συζητιέται για τον Παλαιόκηπο, δεν αφήνει ασυγκίνητους τους ακροδεξιούς κύκλους με προεξάρχουσες διαδικτυακές κινήσεις ρατσιστικού περιεχομένου, που εκμεταλλεύονται τα φοβικά αντανακλαστικά κατοίκων της περιοχής.

Η δομή

Η δομή φιλοξενίας θα εγκαθίσταντο σε σπίτι που είχε νοικιάσει η ΑΜΚΕ με τη UNICEF στον Παπάδο, προκειμένου να φιλοξενούνται μάξιμουμ 15 προσφυγόπουλα και το κτήριο θα φυλασσόταν τη νύχτα από ιδιωτική ασφάλεια. Οι ηλικίες των ανήλικων προβλέπονταν από 15 έως 17 ετών.

Σε καθεμιά από τις τρεις βάρδιες προβλέπονταν να εργάζονται δύο φροντιστές, (συνολικά 9), ένας κοινωνικός επιστήμονας και ένας μεταφραστής και επισκέψεις ψυχολόγου και άλλων ειδικοτήτων αναλόγως των αναγκών. Στις εξόδους οι ανήλικοι πρόσφυγες θα ήταν υπό διακριτική επιτήρηση.


Στις 3 Αυγούστου 2016 ο Αλβανός Pellumb Marnikollaj, πρώην κρατούμενος και τότε ελεύθερος υπό περιοριστικούς όρους, βρέθηκε νεκρός στο Α.Τ. Πατησίων. Κατά την ΕΛ.ΑΣ. αυτοκτόνησε από το 2ο όροφο του τμήματος όταν του απαγγέλθηκαν νέες κατηγορίες. Η οικογένειά του ωστόσο, όπως και η αλβανική πρεσβεία, δήλωσαν πως κανείς τους δεν είχε ενημερώσει (παρά το γεγονός ότι η αστυνομία διέθετε τα στοιχεία για να το κάνει και όφειλε να επικοινωνήσει και με την πρεσβεία) και ότι μόνοι τους και μετά από έντονες προσπάθειες κατάφεραν να εντοπίσουν το πτώμα του σε νεκροταφείο λίγο πριν την ταφή του, 9 μέρες μετά το συμβάν. Στην Αλβανία η οικογένεια προχώρησε σε, εκ νέου, νεκροψία (τα αποτελέσματα της πρώτης δεν έχουν επισήμως ανακοινωθεί), η οποία έδειξε βασανισμό. Παρά τις έντονες δηλώσεις από αλβανικής πλευράς που φτάνουν μέχρι τον αλβανό πρωθυπουργό, δεν έχει υπάρξει καμία ανταπόκριση από τις ελληνικές αρχές οι οποίες, και μόνο μετά τις αποκαλύψεις που έγιναν από τον αλβανικό και μετά από τον ελληνικό τύπο, διέταξαν ΕΔΕ και προκαταρκτική εξέταση ενώ όφειλαν να τις ξεκινήσουν αμέσως μετά το θάνατό του στα χέρια των αρχών. Για το λόγο αυτό η ποινική διερεύνηση πρέπει να συμπεριλάβει την παράβαση καθήκοντος κάθε εμπλεκόμενου για τη μη άμεση ενημέρωση των αρμόδιων ανακριτικών αρχών και, στο βαθμό που έχει δίκιο η Πρεσβεία της Αλβανίας, τον ψευδή ισχυρισμό των αρχών πως ενημερώθηκε άμεσα ηΠρεσβεία της Αλβανίας. Επίσης η ποινική διερεύνησης πρέπει να περιλάβει και το ρατσιστικό έγκλημα (Άρθρο 81Α ΠΚ).


Vice 17-18 Αυγούστου 2016

Ερωτήματα γεννά ο θάνατος 29χρονου πρώην κρατούμενου από την Αλβανία, μετά το καθιερωμένο μηνιαίο «παρών» που ήταν υποχρεωμένος να δώσει στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής των Άνω Πατησίων. Ο Pellumb Marinkolaj φέρεται να άφησε την τελευταία του πνοή στις 3 Αυγούστου στον Ερυθρό Σταυρό, όπου και μεταφέρθηκε από το αστυνομικό τμήμα που είχε παρουσιαστεί ως όφειλε στο πλαίσιο των περιοριστικών όρων που του είχαν επιβληθεί μετά την αποφυλάκιση του.

Ο Pellumb Marinkolaj είχε αποφυλακιστεί πριν από τέσσερις μήνες από τις Ελληνικές φυλακές, μετά την οκταετή ποινή που εξέτισε για κλοπή. Ήταν η τέταρτη φορά που θα πήγαινε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής για να δώσει «παρών» το μεσημέρι της τρίτης Αυγούστου. Εκεί, σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας «Του ανακοινώθηκε πως εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση σε βάρος του. Όταν πληροφορήθηκε ότι θα συλληφθεί για την απόφαση αυτή βρισκόταν στο γραφείο του Αξιωματικού Υπηρεσίας, έτρεξε στον διάδρομο, βγήκε στο μπαλκόνι και έπεσε από τον δεύτερο όροφο κτιρίου. Μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό και το ίδιο βράδυ κατέληξε». Ακόμη δεν έχει ξεκινήσει Ένορκη Διοικητική Εξέταση για να διαπιστωθούν τα ακριβή γεγονότα που οδήγησαν στο χρονικό της -σύμφωνα με την αστυνομία, αυτοκτονίας- ενώ αναπάντητο μένει προς το παρόν και το ερώτημα πώς κάποιος ο οποίος επρόκειτο να συλληφθεί άρχισε να τρέχει μέσα σε ένα Τμήμα χωρίς να καταφέρουν οι αστυνομικοί να τον σταματήσουν ή να τον ακινητοποιήσουν.

Ο 29χρονος το ίδιο βράδυ απεβίωσε στον Ερυθρό Σταυρό όπου είχε μεταφερθεί, ενώ η σορός του εξετάστηκε από ιατροδικαστή στις 9 Αυγούστου, σύμφωνα με την ιατροδικαστική υπηρεσία, από την οποία δεν έχουν δωθεί μέχρι στιγμής περαιτέρω πληροφορίες.

Η Αλβανική Πλευρά

Τα Αλβανικά Μέσα Ενημέρωσης αναφέρουν ωστόσο μια εντελώς διαφορετική πλευρά. Σύμφωνα με το Realiteti Shkoder News, ο Marinkolaj βασανίστηκε μέχρι θανάτου στο Αστυνομικό Τμήμα των Πατησίων. Μετά τον θάνατο του και αφού δεν ενημέρωθηκαν οι συγγενείς ή η Αλβανική Πρεσβεία όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, η οικογένεια του άρχισε να τον ψάχνει, αφού μέχρι εκείνη την ημέρα είχαν καθημερινή επικοινωνία.

Ο ξάδερφος του 29χρονου, δίνοντας συνέντευξη στην Αλβανική Εφημερίδα Shqip που έφερε τον τίτλο «Αν είχαμε καθυστερήσει λίγο ακόμη δεν θα τον βρίσκαμε ούτε νεκρό», καταγγέλει πως η Ελληνική Αστυνομία ήθελε να καλύψει τον θάνατο του Marinkolaj, αφού στα έγγραφα που έχουν μέχρι στιγμής «Αναφέρεται πως η Ελληνική Πολιτεία θα πρέπει να περιμένει δέκα μέρες μέχρι να θάψει μια σορό χωρίς στοιχεία» και πως «Δεν γνωρίζουν για ποιο λόγο καταχωρήθηκε στο νεκροτομείο σαν σορός αγνώστων στοιχείων, από τη στιγμή η αστυνομία ήξερε το ονοματεπώνυμο του».

Η σορός του Marinkolaj, έφτασε στην Αλβανία, στην γενέτειρα του, την πόλη Λέζα, το βράδυ του Σαββάτου και στη συνέχεια στάλθηκε σε Αλβανό ιατροδικαστή, ο οποίος διαπίστωσε τον βασανισμό του πρώην κρατουμένου κατά τη νεκροψία σύμφωνα με τη συνέντευξη. Ο ξάδερφος του 29χρονου, τόνισε πως από την προκαταρκτική αυτοψία που έγινε «Προέκυψαν εμφανή σημάδια βίας στο σώμα αλλά και το πρόσωπο του, ενώ δεν εμφάνιζε κανένα σημάδι από πτώση οποιουδήποτε ορόφου».

Στην ίδια συνέντευξη αναφέρει πως μετά την εξαφάνιση του Marinkolaj, o αδερφός του 29χρονου μετέβη στην Αθήνα προκειμένου να διαπιστώσει τι συνέβη. Όπως αναφέρει «Στο Αστυνομικό τμήμα όπου έδινε το παρόν ο πρώην κρατούμενος τους είπαν πως δεν γνωρίζουν που βρίσκεται και τους προέτρεψαν να τον αναζητήσουν στα νοσοκομεία». Μετά την προσπάθεια που έκαναν να επικοινωνήσουν με τον δικηγόρο του 29χρονου, ο οποίος τους είπε πως δεν μπορεί να ασχοληθεί με το περιστατικό εκείνη τη στιγμή, καθώς βρισκόταν σε διακοπές, απευθύνθηκαν στη δικηγόρο Μαρία Κωνσταντοπούλου που τους έδωσε την κατεύθυνση, με αποτέλεσμα να ξετυλίξουν το κουβάρι της αναζήτησης και να οδηγηθούν στο ψυγείο του νεκροταφείου των Αγίων Αναργύρων, όπου ετοιμαζόντουσαν να τον θάψουν σαν νεκρό «αγνώστων στοιχείων».

Ο πατέρας του 29χρονου, κατήγγειλε πως αναζητούσαν το γιο του επί οκτώ ημέρες και όταν επικοινώνησαν με το αστυνομικό τμήμα όπου έδινε το παρών, τους είπαν πως δεν ήταν εκεί χωρίς να τους ενημερώσουν για το θάνατο του και χωρίς να του δώσουν κανενός είδους πληροφορία. Σύμφωνα με τον πατέρα του, ο Marnikollaj είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα μαζί του, όπως το διαβατήριο του, κάτι που δεν δικαιολογεί την προσπάθεια να θαφτεί το πτώμα σαν σορός αγνώστων στοιχείων.

Mε ανάρτηση του στο Facebook, o Πρωθυπουργός της Αλβανίας Έντι Ράμα, σχολίασε το θάνατο του 29χρονου γράφοντας πως «Η Κυβέρνηση της Αλβανίας παρακολουθεί τις εξελίξεις βήμα προς βήμα» και τόνισε πως «Η Αλβανική πρεσβεία στην Ελλάδα, έχει ζητήσει από την Ελληνική πλευρά την άμεση συνεργασία όλων των αρχών». Ο Πρωθυπουργός της Αλβανίας στην ίδια ανάρτηση ανέφερε πως το Υπουργείο Εξωτερικών της γειτονικής χώρας έχει ζητήσει από τις Ελληνικές αρχές να διεξάγουν πλήρη έρευνα με διαφάνεια και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα κατά τα Διεθνή πρότυπα.

Το θέμα τείνει να πάρει Διεθνής διαστάσεις, καθώς το Αλβανικό τμήμα της διεθνούς ομοσπονδίας του Ελσίνκι για τα ανθρώπινα δικαιώματα σε Δελτίο Τύπου που μοίρασε χθες στα Αλβανικά Μέσα ενημέρωσης αντέδρασε έντονα στον θάνατο του 29χρονου. Η ανακοίνωση αναφέρει πως «Οι αρχές είναι υποχρεωμένες να ερευνούν τους θανάτους σε καταστήματα κράτησης, κάτι που δεν συνέβη στην περίπτωση του Pellumb Marinkolaj». Η επιτροπή ζήτησε οι έρευνες να γίνουν αμερόληπτα ενώ υπογράμμισε πως «Είναι απαράδεκτο και επώδυνο για τις οικογένειες των θυμάτων να βρίσκουν μετά από έρευνα και πολλές δυσκολίες τη σορό του συγγενή τους σε ένα ψυγείο πτωμάτων σε νεκροταφείο των Αγίων Αναργύρων» και κατέληξε ερωτώντας «Πως γίνεται να απαντηθεί το γεγονός ότι οι Ελληνικές Αρχές ενημέρωσαν την Αλβανική πρεσβεία σχετικά με τον θάνατο, μόνο όταν η Πρεσβεία ζήτησε διευκρινίσεις;».

Ο Πρέσβης της Αλβανίας στην Ελλάδα, Dashnor Dervishi, ανέφερε σε αλβανικό κανάλι πως υπάρχει οπτικό υλικό από κάμερα ασφαλείας που είναι τοποθετημένη στο αστυνομικό τμήμα. Η Πρεσβεία έχει ζητήσει τα πλάνα από τις Ελληνικές αρχές, αλλά τους ενημέρωσαν πως το συμβάν είναι ακόμη υπό διερεύνηση και θα πρέπει να περιμένουν. Η πρόξενος της Αλβανίας στην Ελλάδα, δήλωσε πως έχει ζητηθεί από την αστυνομία να γίνει Ένορκη Διοικητική Εξέταση, τα αποτελέσματα της οποίας θα δοθούν στην Πρεσβεία σε δυο εβδομάδες.

Οι δηλώσεις του πατέρα του θύματος με ελληνικούς υπότιτλους:

UDPATE 18 Αυγούστου: Διοικητική διερεύνηση του περιστατικού του θανάτου του Αλβανού στο αστυνομικό τμήμα Πατησίων, βρίσκεται σε εξέλιξη με διαταγή του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση:

«Με αφορμή δημοσιεύματα σε αλβανικά Μ.Μ.Ε. σχετικά με τον θανάσιμο τραυματισμό υπηκόου Αλβανίας, μετά από πτώση του από το δεύτερο όροφο του Τμήματος Ασφάλειας Πατησίων την 3-8-2016, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

· Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών διενεργήθηκε προανάκριση, το υλικό της οποίας υποβλήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών την 11-08-2016, αναμενομένης της ιατροδικαστικής έκθεσης.

· Παράλληλα, η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών την 04-08-2016 απέστειλε έγγραφο στην Πρεσβεία της Αλβανίας για το προαναφερόμενο περιστατικό, προκειμένου να αναζητηθούν και να ενημερωθούν οι συγγενείς του θανόντος.

· Βρίσκεται σε εξέλιξη η διοικητική διερεύνηση του περιστατικού, με διαταγή του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας».


Επίθεση με θύμα ένα ομοερωτικό ζευγάρι από το Λονδίνο σημειώθηκε στη Μύκονο στις 3 Αυγούστου 2016. Ο λόγος για τον Vestal και τον σύζυγό του Tristan, οι οποίοι βρίσκονταν στο νησί για διακοπές. Όπως υποστηρίζει το ζευγάρι και οι δύο δέχθηκαν αρκετά χτυπήματα με αποτέλεσμα να πέσουν λιπόθυμοι.

Μιλώντας στο pinknews.co.uk o Tristan, δήλωσε: «Ήμασταν έξω όλη την ημέρα, περνώντας υπέροχα. Αφήσαμε την οικογένεια σχετικά αργά και πήγαμε σ΄ένα gay bar. Και εκεί περάσαμε υπέροχα. Όλοι ήταν τόσο φιλικοί και τόσο χαρούμενοι. Όταν φύγαμε από τον μαγαζί, περπατούσαμε στον δρόμο μιλώντας με κάποιους που γνωρίσαμε εκεί. Κάποια στιγμή κοιτάω πίσω και βλέπω έναν άγνωστο άνδρα να μιλά στον Vestal με ύφος αρκετά απειλητικό. Γύρισα προς το μέρος τους και άκουσα τον Vestal να μου λέει: Είναι εντάξει Tristan, θα το κανονίσω’, και εγώ να του απαντώ: ‘Πάμε, πρέπει να φύγουμε’. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι. Μετά θυμάμαι να κρατάω το κεφάλι του Vestal στα χέρια μου κάτω στον δρόμο, όπου ήμασταν λιπόθυμοι για κάποια λεπτά.


Και οι δύο είχαμε δεχθεί πολλά χτυπήματα, εξ΄αιτίας τον οποίων έχασα τα δύο μπροστινά μου δόντια. Ο Vestal ανέκτησε τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο χωρίς να μπορεί να καταλάβει τι είχε συμβεί. Φαίνεται ότι πρόκειται για μια άγρια ομοφοβική επίθεση κάτι που πραγματικά ακόμα δεν μπορούμε να πιστέψουμε. Δεν κάναμε τίποτα για προκαλέσουμε όλο αυτό. Είμαστε τόσο μπερδεμένοι. Μετά το ατύχημα χρειάστηκε να μιλήσουμε με το λιμεναρχείο και την τοπική αστυνομία, όταν το μόνο που ήθελα ήταν να ξαπλώσω σ΄ενα σκοτεινό δωμάτιο…». Αν και η ταξιδιωτική ασφάλεια βοήθησε το ζευγάρι με την πληρωμή του νοσοκομείου, δεν κάλυψε τα έξοδα για να φτιαχτούν τα σπασμένα δόντια του Tristan Γι΄αυτό τον λόγο ένας φίλος του ζευγαριού αποφάσισε να ξεκινήσει μια καμπάνια στο GoFundMe με στόχο να συγκεντρωθούν τα χρήματα.


Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο έκανε την ακόλουθη ανάρτηση για κακόβουλο αντισημιτικό άρθρο εκμηδένισης του Ολοκαυτώματος στις 4 Αυγούστου 2016 του Κώστα Καλτσή στην εφημερίδα των Ιωαννίνων «Πρωινός Λόγος».


Ένα κακόβουλο αντισημιτικό άρθρο εκμηδένισης του Ολοκαυτώματος, απόδοσης σκοπιμότητας στην υπόμνησή του και σύγκρισης του Ισραήλ με τους Ναζί δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα των Ιωαννίνων «Πρωϊνός Λόγος»(4.8.2016). Το άρθρο με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Προς τι η επιμονή των Εβραίων να τους … τιμούμε συνεχώς;»είναι του δημοσιογράφου Κ. Καλτσή.

Στο δημοσίευμα αντέδρασαν με επιστολές τους -που δημοσιεύονται παρακάτω- ο πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Ιωαννίνων καθηγητής κ. Μωϋσής Ελισάφ και αν. γεν. γραμματέας του ΚΙΣΕ, καθώς και το ΚΙΣΕ. Η επιστολή του κ. Ελισάφ δημοσιεύθηκε στο πρωτοσέλιδο του «Πρωϊνού Λόγου» της 9ης Αυγούστου 2016, καθώς και στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Η επιστολή του ΚΙΣΕ δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 11.8.16.

Επιστολές απέστειλαν επίσης ο δημοσιογράφος και ιστοριοδίφης των Ιωαννίνων κ. Αλέκος Ράπτης (δημοσιεύθηκε στις 10.8.16) και ο κ. Βίκτωρ Ελιέζερ, δημοσιογράφος και ανταποκριτής της «Γιεντιότ Αχρονότ» (δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 11.8.16 του «Πρωϊνού Λόγου», μαζί με την επιστολή του ΚΙΣΕ, και δημοσιεύεται παρακάτω). Οι επιστολές αντικρούουν τις προσβλητικές αναφορές του άρθρου με τεκμηριωμένα επιχειρήματα που αποδίδουν τη σωστή διάσταση των ιστορικών γεγονότων και τη σημασία των διδαγμάτων του Ολοκαυτώματος για το μέλλον.

Από την πλευρά του, ο δημοσιογράφος Κ. Καλτσής επανήλθε με αντισημιτικά σχόλια τόσο στην ιστοσελίδα του (9.8.16, stotapsi.gr), όσο και με επιστολή του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Πρωϊνός Λόγος», στις 12.8.2016.

Ο κ. Ελισάφ επανήλθε με δεύτερη επιστολή του που δημοσιεύτηκε στον "Πρωινό Λόγο" στις 18.8.329016, αντικρούοντας τις αντισημιτικές προσβολές του Κ. Καλτσή.

Προς τον Διευθυντή της εφημερίδας «Πρωινός Λόγος»

κ. Διευθυντά,

Με οδυνηρή έκπληξη διάβασα το άρθρο του συνεργάτη σας δημοσιογράφου κ. Κ. Καλτσή με τον εξωφρενικό και προκλητικό τίτλο «Προς τι η επιμονή των εβραίων να τους ….. τιμούμε συνεχώς». Δυστυχώς ο συνεργάτης σας παραποιεί ασύστολα την πραγματικότητα. Δεν ζητούν οι εβραίοι τιμητικές εκδηλώσεις κ. Καλτσή. Οι Ισραηλιτικές (και όχι Ισραηλινές, όπως σκόπιμα αναφέρεται στο κείμενο) κοινότητες της χώρας αλλά και των υπολοίπων Ευρωπαϊκών χωρών που αφανίστηκαν από τη δολοφονική μανία μιας αποκρουστικής ιδεολογίας στην άβυσσο των στρατοπέδων συγκέντρωσης, ζητούν τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης που αποτελεί ασπίδα προστασίας για το μέλλον. Προφανώς ο συνεργάτης σας αναφέρεται στις ετήσιες εκδηλώσεις που διοργανώνονται από την Περιφέρεια Ηπείρου (σε συνεργασία με το Δήμο Ιωαννιτών και την Ισραηλιτική Κοινότητα) την 27 Ιανουαρίου μετά την ομόφωνη απόφαση της ελληνικής Βουλής (δυστυχώς με καθυστέρηση 60 ετών) να οριστεί η συγκεκριμένη ημερομηνία (ημέρα απελευθέρωσης του κολαστηρίου του Άουσβιτς) ως ημέρα μνήμης των Ελλήνων εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος. Υπάρχουν προφανώς αντίστοιχες ημέρες μνήμης που αφορούν άλλες τραγικές στιγμές της Ελληνικής ιστορίας, όπως η γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.

κ. Καλτσή, Σεβόμαστε την ιερή μνήμη όλων των αθώων συμπατριωτών μας που εξοντώθηκαν από τα στρατεύματα κατοχής στα τραγικά χρόνια της Γερμανικής κατοχής και όταν προσκαλούμαστε, συμμετέχουμε στις αντίστοιχες εκδηλώσεις. Ο υποφαινόμενος, ως εκπρόσωπος της Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος θα συμμετάσχει τις επόμενες ημέρες στις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης που διοργανώνονται από το Δήμο Σκουφά στο μαρτυρικό Κομμένο.

Ο κ. Καλτσής δείχνει ωστόσο να αγνοεί τη μοναδικότητα της εβραϊκής γενοκτονίας, της άριστα δηλαδή βιομηχανικά οργανωμένης δολοφονίας 6 εκατομμυρίων ατόμων (μεταξύ των οποίων 1,5 εκατομμυρίου παιδιών, 60.000 συμπατριωτών μας και 2.000 συμπολιτών μας), με μόνο αιτιολογικό το θρήσκευμά τους (ή ακόμα το θρήσκευμα των γονέων ή προγόνων τους) που άλλωστε δεν επέλεξαν οι ίδιοι. Η εβραϊκή γενοκτονία κ. Καλτσή είναι το μεγαλύτερο έγκλημα στην παγκόσμια ιστορία. Η σχετικοποίησή του συγκρίνοντάς το με άλλα τραγικά γεγονότα της εποχής, οδηγεί στην υποβάθμισή του, στον ευτελισμό του και εν τέλει, στην άρνησή του. Τέτοιες συμπεριφορές εκκολάπτουν το αυγό του φιδιού και υποβαθμίζουν τις ευθύνες των θυτών και των κατά τόπους συνεργατών τους, χωρίς τη συμβολή των οποίων η περιβόητη «τελική λύση» δεν θα ήταν εφικτή.

Ο κ. Καλτσής, φαίνεται ότι αγνοεί ότι οι 2.000 Γιαννιωτοεβραίοι (μεταξύ τους περισσότερα από 600 παιδιά) που χάθηκαν, δεν ήταν ξένοι, δεν ήταν «οι άλλοι», οι διαφορετικοί, αλλά συμπολίτες μας, Έλληνες πολίτες με τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις με τους χριστιανούς συμπολίτες τους, που συμμετείχαν σε όλους τους Εθνικούς αγώνες. Και σήμερα, η μικρή εβραϊκή κοινότητα των 50 ατόμων, συμμετέχει ενεργά στη ζωή της πόλης και τόσο οι τοπικές αρχές όσο και οι συμπολίτες μας γνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την προκοπή της πόλης.

Ο κ. Καλτσής με περισσή άγνοια και θρασύτητα, βάλει κατά της πολυπολιτισμικής ιστορίας της πόλης μας. Είναι προφανώς θιασώτης της ομοιομορφίας, της άρνησης του διαφορετικού, του ξένου, του αλλόγλωσσου, του αλλόθρησκου. Δεν κατανοεί ότι το διαφορετικό εμπλουτίζει τη ζωή μας, ότι ο άλλος δεν είναι αντίπαλός μας, αλλά συναγωνιστής μας. Στην πόλη μας δοκιμάστηκε επί αιώνες η με αναπόφευκτες εντάσεις συνύπαρξη διαφορετικών εθνοτικών και θρησκευτικών ομάδων. Τα τραγικά γεγονότα της κατοχής επιβεβαίωσαν τις αντιφάσεις μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας που οφείλει να υπερβεί τη συνύπαρξη στεγανοποιημένων μειονοτήτων και να οδηγηθεί στο σεβασμό του διαφορετικού, στη συνεκτική πολυμορφία, στην ανοχή και στην αρμονική συνύπαρξη.

Μωυσής Ελισάφ
Καθηγητής Παθολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Πρόεδρος Ισραηλιτικής Κοινότητας Ιωαννίνων και μέλος του Δ.Σ. του ΚΙΣΕ

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΙΣΕ

Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,

Στις 4.8.2016 δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα σας άρθρο του κ. Καλτσή με τίτλο «Προς τι η επιμονή των Εβραίων να τους...τιμούμε συνεχώς». Ήδη από τον τίτλο ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι πρόκειται για ένα ξεκάθαρο αντισημιτικό ανάγνωσμα. Η τακτική του αρθρογράφου σας είναι η πασίγνωστη κλασική αντισημιτική τακτική, διότι θεωρεί: α) ότι το Ολοκαύτωμα των Εβραίων αποτελεί μια ιστορική αγριότητα όπως και πολλές άλλες και β) ότι το κράτος του Ισραήλ επιχειρεί μια γενοκτονία των Παλαιστινίων, παρόμοια με εκείνη των Εβραίων, άρα το Ολοκαύτωμα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν διαφέρει σε τίποτε απ’ όσα υφίστανται σήμερα οι Παλαιστίνιοι.

Ο εβραϊκός λαός, με τα εκατομμύρια των ψυχών που εξοντώθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα του θανάτου, δεν επέλεξε ο ίδιος να υποστεί το μεγαλύτερο έγκλημα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Άλλοι αποφάσισαν γι’ αυτό. Θεωρούμε παραταύτα ότι όλα τα θύματα του Ναζισμού και κάθε άλλης θηριωδίας αξίζουν τιμή και σεβασμό.

Οι απόψεις του κ. Καλτσή δεν αφορούν μόνο το Ολοκαύτωμα. Είναι απόψεις μισαλλοδοξίας, φανατισμού και συνήθους προπαγάνδας που στρέφονται εναντίον της δημοκρατικής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Ως Εβραίοι και ως δημοκρατικοί πολίτες αυτής της χώρας θα είμαστε πάντοτε σταθερά και μαχητικά αντίθετοι σε απόψεις σαν κι αυτές.

Με τιμή,
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ο Πρόεδρος Μωϋσής Κωνσταντίνης
Ο Γεν. Γραμματέας Μαρσέλ Σολομών

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΒΙΚΤΩΡΑ ΕΛΙΕΖΕΡ

«Το Ολοκαύτωμα είναι υπόθεση όλων»

Στις 4/8/16 δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα σας άρθρο του κ. Καλτσή με τίτλο "Προς τι η επιμονή των Εβραίων να τους ...τιμούμε συνεχώς". Ένα άρθρο που αποτελεί υπόδειγμα αντισημιτικής προπαγάνδας που εύκολα θα υιοθετούσαν οι μεγαλύτεροι ζηλωτές του νεοναζισμού και του ρατσισμού.

Επιχειρεί ο κ. Καλτσής να υποβαθμίσει το Ολοκαύτωμα 6.000.000 Εβραίων, ανάμεσά τους και 60.000 Έλληνες Εβραίοι, που εξοντώθηκαν με την πιο βιομηχανοποιημένη μέθοδο, μόνο και μόνο επειδή γεννηθήκαν Εβραίοι. Μαζί τους οδηγήθηκαν στο θάνατο, με τον ίδιο φρικτό τρόπο, εκατοντάδες χιλιάδες Ρομά, ομοφυλόφιλοι, κομμουνιστές, μόνο και μόνο επειδή ήταν "διαφορετικοί" από τους "εκλεκτούς" της Αρειας φυλής. Ξεχνά επίσης ο κ. Καλτσής ότι ανάμεσα σε εκείνους που έπεσαν για τη λευτεριά αυτής της χώρας ενάντια στο φασισμό και στο ναζισμό, είτε στο Αλβανικό μέτωπο είτε στην Εθνική αντίσταση, ήταν χιλιάδες ομόθρησκοι μου Έλληνες Εβραίοι.

Σκοπίμως δε, και με τον πιο χυδαίο τρόπο, ο κ. Καλτσής κατηγορεί το κράτος του Ισραήλ ότι επιχειρεί μια γενοκτονία κατά των Παλαιστινίων, αλλοιώνοντας την πραγματικότητα, προκειμένου να αποδείξει τον ισχυρισμό του ότι η μνήμη των Εβραίων, θυμάτων του Ολοκαυτώματος, δεν πρέπει να τιμάται και τόσο πολύ. Δυστυχώς το Ισραήλ έχει υποστεί τις τραγικές συνέπειες της τρομοκρατίας με χιλιάδες θύματα, για πάνω από 65 χρόνια. Τα περί γενοκτονίας, λοιπόν, των Παλαιστινίων από το Ισραήλ δεν είναι τίποτε παραπάνω από φθηνή προπαγάνδα που ουδεμία σχέση έχει με την αλήθεια.

Θα όφειλε να γνωρίζει ο συνεργάτης σας ότι η μνήμη του Ολοκαυτώματος δεν είναι μια "Εβραϊκή υπόθεση" , όπως φαίνεται ότι τη θεωρεί. Το Ολοκαύτωμα είναι υπόθεση όλων εκείνων των ανθρώπων που θέλουν να αποτρέψουν την επανάληψή του. Είναι υπόθεση όλων εκείνων που θέλουν να θωρακίσουν τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας στην Ευρώπη την ώρα που δέχεται επίθεση από εκείνους που επιδιώκουν την επιβολή της βαρβαρότητας και της απανθρωπιάς. Είναι υπόθεση όλων εκείνων που αγωνίζονται εναντίον της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού και του αντισημιτισμού στη χώρα μας.

Βίκτωρ Ελιέζερ
Δημοσιογράφος-Ανταποκριτής της εφημερίδας «Yediot Achronoth» στην Ελλάδα.

Τα κείμενα του Κ. Καλτσή που δείχνουν πως επιμένει σε όσα κακόβουλα αντισημιτικά έγραψε:

Δημοσιεύθηκε : 09 Αυγούστου 2016
*Περιμένουμε και θα επανέλθουμε διότι αποθρασύνθηκαν...
Γράφει ο Κώστας Δ. Καλτσής [στο ιστολόγιό του]

Περιγραφή: elisaf

Ακριβώς όπως το περιμέναμε... Και οι Εβραίοι συμπατριώτες μας δεν αντέχουν την κριτική, ουδέ καν την διαφορετική άποψη! Έτσι σήμερα στον "Πρωινό Λόγο" Ιωαννίνων, δια του κ. Μωυσή Ελισάφ, μέλους τού Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδας, εξαπέλυσαν σφοδρή, υβριστική και ανοίκεια επίθεση εναντίον μας. Κι αυτό διότι στις 3 Αυγούστου γράφαμε εδώ και την επομένη στην εφημερίδα, σχετικά με τις συνεχείς εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για το Ολοκαύτωμα - το οποίο δεν αμφισβητήσαμε. 

Ο κ. Ελισάφ πιστεύει πως δεν έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε τις εκτιμήσεις μας και μας επετέθη με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς! Θα περιμένουμε να εμφανιστούν οι υποστηρικτές των απόψεων του κ. Ελισάφ και οι... απαραίτητοι μαϊντανοί - κεκράκτες, για να δώσουμε μια συνολική απάντηση, λέγοντάς τους, ως... προκαταβολή ότι εμάς δεν θα μας τρομοκρατήσουν, ούτε θα μας φιμώσουν, που να χτυπιούνται κάτω! 

Περιμένουμε λοιπόν και ευχαριστούμε την εφημερίδα που, όπως έγραφε για πολλοστή φορά και σήμερα, θα υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων στην ελεύθερη έκφραση.

Γράφει ο Κώστας Καλτσής

Θρασύς, ανιστόρητος, αναίσχυντος, υβριστής, αρνητής του Ολοκαυτώματος, ξενόφοβος, ρατσιστής, φασίστας και νεοναζιστής, είναι μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που εισπράξαμε το περασμένο τριήμερο σε μια χωρίς προηγούμενο, με φασιστικές αποχρώσεις, επίθεση μέσω λιβελλογραφημάτων, από τον πρόεδρο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδας και άλλους τρεις στρατευμένους κονδυλοφόρους.

Είναι φασισμός να επιχειρείται η φίμωσή μας με επιθέσεις στηριγμένες σε σκόπιμη παραποίηση του άρθρου μας της 3ης Αυγούστου στο www.stotapsi.gr και στις 4 Αυγούστου στον "Πρωινό Λόγο" (και μέσω αυτού ο "διάλογος"), σχετικώς με τις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης του Ολοκαυτώματος των Εβραίων, την υπερπροβολή τους, την πολυποίκιλη εκμετάλλευση ενός τρομακτικού γεγονότος και την μονοπώληση του όρου "Ολοκαύτωμα".

Ασφαλώς και δεν επρόκειτο για ιστορική έρευνα αλλά για σχολιασμό ενός επίκαιρου γεγονότος όπως εκείνο της πρόσκλησης σε εκδήλωση αποκαλυπτηρίων ενός μονίμου συμβόλου προς τιμήν της συγκέντρωσης των Γιαννιωτών Εβραίων από τους Ναζί στην πλατεία Μαβίλη.

Αυτό ήταν όλο και όλο, αλλά προκάλεσε ταραχή. Δεν τους ένοιαζε βεβαίως να απαντήσουν επί της ουσίας, αλλά να μας τρομοκρατήσουν και να αποτρέψουν όποιους άλλους να επιχειρήσουν στο μέλλον να εκφράσουν την άποψή τους για να ένα τεράστιο ζήτημα όπως αυτό της πρωτοφανούς ναζιστικής θηριωδίας. Αυτή την θηριωδία υπογραμμίζαμε και στο άρθρο μας χωρίς να αρνηθούμε το περίφημο Ολοκαύτωμα, με καθαρή όμως τη διαφωνία μας για πρακτικές των Εβραίων.

Οι επικριτές και υβριστές μας, με κείμενα που αποπνέουν απίστευτο μίσος, δεν θέλουν διάλογο, δεν τους αρκούσε η έκφραση της γνώμης τους. Προσωποποίησαν την υπόθεση και επιδόθηκαν μετά ζήλου στην εφαρμογή της Γκαιμπεκλίστικης τακτικής της λασπολογίας και διαστρέβλωσης των απόψεών μας. Δηλαδή, αποτελεί η θρασύτητα η γνώμη μας επειδή είναι διαφορετική από εκείνες των λάβρων επιστολογράφων; Τι στα αλήθεια τους ενόχλησε τόσο πολύ που έχασαν τον έλεγχο; Επειδή πιστεύουμε ότι κακώς μονοπωλούν τον όρο και την έννοια του Ολοκαυτώματος; Ολοκαύτωμα δεν ήταν η γενοκτονία των Αρμενίων, των Ελλήνων του Πόντου και της Μ. Ασίας, των θυμάτων του Σταλινισμού, η σφαγή των Κούρδων και των Ελλήνων από τους Ναζί; 

Ασφαλώς και έχει την ιδιαιτερότητά του αυτό των Εβραίων. Ήταν αποτρόπαιο στη σύλληψη και στην υλοποίησή του. Αλλά μήπως τους ενόχλησε η αναφορά μας στις Ισραηλινές θηριωδίες στην Παλαιστίνη και εν γένει στη Μέση Ανατολή; Ναι, στην Παλαιστίνη όπου διαπράττονται από ετών κτηνώδη εγκλήματα, τα οποία ουδέποτε οι εν Ελλάδι και τον κόσμο Ισραηλίτες καταδίκασαν, ουδέ ο κατά τα άλλα εύθικτος και δήθεν θιασώτης της πολυπολιτισμικής συνύπαρξης των λαών κ. Μωυσής Ελισάφ ή ο ιστορικός ερευνητής του εν Ιωαννίνοις Εβραϊσμού κ. Αλέκος Ράπτης και άλλοι δυο, που έσπευσαν να μας λοιδορήσουν με ανερμάτιστους λεκτικούς και ιστορικούς ακροβατισμούς.

Ναι, αμφισβητήσαμε τη μοναδικότητα του Εβραϊκού λαού και την αναγνώρισή του ως "Περιουσίου", που εξοστράκισε χιλιάδες άμαχους Άραβες για να χτίσει κράτος - χωροφύλακα στη Μέση Ανατολή και που συνεχίζει να σκοτώνει αμάχους και να κατεδαφίζει σπίτια Παλαιστινίων. Αυτό το διαρκές έγκλημα, τον αδίστακτο γκαγκστερισμό είναι πρόθυμοι να καταδικάσουν οι δήθεν διαπρύσιοι κήρυκες της συνύπαρξης των λαών;

Να λοιπόν ένα ακόμη από τα θέματα που τους ενόχλησε, αυτό της αρμονικής συνύπαρξης Εβραίων - Γιαννιωτών, που εμείς αμφισβητήσαμε. Το παραδέχτηκε και ο κ. Ελισάφ στην επιστολή του, γράφοντας ότι: "στην πόλη μας δοκιμάστηκε επί αιώνες η με αναπόφευκτες εντάσεις συνύπαρξη διαφορετικών εθνοτικών και θρησκευτικών ομάδων"! Δεν λέει όμως ότι η συνύπαρξη με μια εξ' αυτών, των Τούρκων, ήταν αναγκαστική αφού ήταν οι κατακτητές. Τι λέει, θα έπρεπε να συνεχιστεί αυτή... η "συνύπαρξη"; Άραγε μικροένταση ήταν οι απελευθερωτικοί αγώνες των Ελλήνων;

Ξέρετε όμως τι πιστεύαμε για το όλο θέμα; Ότι είχε δίκιο ο Εβραίος συγγραφέας Norman Finkelstein (οι γονείς του επιβίωσαν των στρατοπέδων συγκέντρωσης) που έγραφε στο βιβλίο του "Η Βιομηχανία του Ολοκαυτώματος", ότι γύρω από το Ολοκαύτωμα στήθηκε ολόκληρη βιομηχανία: πρώτον απόπειρας χειραγώγησης της παγκόσμιας κοινής γνώμης και των εξελίξεων, δεύτερον της ίδρυσης του κράτους του Ισραήλ, τρίτον της κάλυψης της Εθνοκάθαρσης των Παλαιστινίων και τέταρτον της ανάδειξης όσων το χρησιμοποιούν.

Όμως και άλλος Εβραίος διανοούμενος, ο Έντουαρντ Χέρμαν, βασικός συνεργάτης του Νόαμ Τσόμτσκι, γράφει ότι "οι Εβραίοι απαιτούν και έχουν μια ευγενική μεταχείριση ως θύματα του Ολοκαυτώματος και ζητούν ειδικά δικαιώματα ως πρώην θύματα. Αξιώνουν ότι είναι ένας εκλεκτός λαός, με απαραβίαστα δικαιώματα σε μια διεκδικούμενη γη".

Οι υβριστές που περίπου ζητούν την κεφαλή μας επί πίνακι, μας χαρακτηρίζουν και ως νεοναζιστές, ρατσιστές και ξενόφοβους, διότι εκφράσαμε τις επιφυλάξεις μας για την "πολυπολιτιστικότητα" των Ιωαννίνων όπως διαμορφώνεται σήμερα, με την αναγκαστική ξαναλέμε φιλοξενία εδώ χιλιάδων αλλοδαπών. Ας σταματήσουν να πιπιλάνε αυτή την καραμέλα διότι καταντά μονότονο και κουραστικό να ακούμε να τα ίδια και τα ίδια από τα χείλη των κατ' εξοχή ρατσιστών.

Επιμένουμε ότι δημιουργείται πλέον ένα εκρηκτικό μείγμα που όταν θα σκάσει η Ελλάδα θα βρεθεί στη δίνη ενός τυφώνα από τον οποίο δεν θα μείνει τίποτα όρθιο. Για να τεκμηριώσουν δε την άποψή τους ότι καλά κάνουν και έρχονται οι χιλιάδες των αλλοδαπών, αναφέρονται στις άλλες χώρες της Ε.Ε. Προφανώς σκοπίμως κάνουν πως αγνοούν ότι έχουν κλείσει τα σύνορά τους για να προστατεύσουν τους πολίτες, τον πολιτισμό τους, τις δημοκρατίες τους, οι οποίες κινδυνεύουν από την επιχειρούμενη ισλαμοποίησή τους. Αλλά ποιοι είναι αυτοί που θα υποχρεώσουν κάτι να αποδεχτούμε κάτι, σε μια ανόητη γενίκευση των επιφυλάξεών μας; Ποιοι είναι αυτοί που επιμένουν να σιωπήσουμε και να αποδεχτούμε τον Εβραϊκό τυχοδιωκτισμό;

Τέλος οφείλω να ευχαριστήσω τον Πρωινό Λόγο που άντεξε στις προφανείς πιέσεις και απέδειξε για άλλη μια φορά στην πράξη πόσο πολύ σέβεται το δικαίωμα όλων να εκφράζονται ελεύθερα. Στην Ελληνική Δημοκρατία (η οποία σε μια από τις απίστευτες παραχωρήσεις της αναγνώρισε ως Ν.Π.Δ.Δ. το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο) αυτό το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης και του λόγου δεν πιστεύω ότι θα εκχωρηθεί σε κανέναν...

Και η ανταπάντηση του Μωυσή Ελισάφ:



Ρατσιστικά αναφέρθηκε ο Θάνος Τζήμερος στους φορείς του HIV στις 4 Αυγούστου 2016, τους οποίους χαρακτήρισε «βάρος για τον εργοδότη».


«Ξερνά» μίσος ο Τζήμερος: «Βάρος» για τον εργοδότη ο φορέας του AIDS

Ξεπέρασε ακόμα και τον νεοφιλελεύθερο, μισάνθρωπο εαυτό του ο Θάνος Τζήμερος.

Σε άρθρο του στο capital.gr -σχετικά με το πόσο κακές είναι οι συλλογικές συμβάσεις, σε αντίθεση με τις ατομικές- o πρόεδρος του κομματιδίου «Δημιουργία Ξανά«, δίνει ως παράδειγμα «βάρους» για τον εργοδότη, έναν ασθενή του AIDS.

Σε ένα πραγματικό παραλήρημα, ο Θ. Τζήμερος γράφει:

«Προβλέπει (η συλλογική σύμβαση) 1 μήνα επιπλέον άδεια πληρωμένη από τον εργοδότη σε φορείς του AIDS, αν έχουν συμπληρώσει 4 χρόνια εργασίας στον ίδιο εργοδότη! Δηλαδή δε φτάνει που η ιδιότητα του φορέα είναι ήδη μεγάλο βαρίδι, η «φιλέσπλαχνη» σύμβαση τον φορτώνει (τον εργοδότη) με ένα ακόμα (βάρος): Το μισθολογικό κόστος ενός φορέα του AIDS αυξάνεται κατά 10% περίπου».

Δείτε το «εμετικό» κείμενο όπως δημοσιεύθηκε:

tzimeros anartisi


Στις 9 Αυγούστου 2016 ο Μανώλης Τρίκας κατήγγειλε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ρατσιστική συμπεριφορά και διακριτική μεταχείριση εκ μέρους αστυνομικού στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου, στο μετρό της Αθήνας.


Καταγγελία που σοκάρει από τον Μανώλη Τρίκα, άτομο με κινητικά προβλήματα και μέλος της Ένωσης Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής. Τι λέει ο ίδιος στο NEWS 247
Χρήστος Δεμέτης
Αύγουστος 09 2016 19:27

Ο Μανώλης Τρίκας, εικονολήπτης στο επάγγελμα και μέλος της ΕΤΙΤΑ, προέβη σε μια καταγγελία μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Το κείμενο του κάνει δικαίως τον γύρο του διαδικτύου. Όπως αναφέρει, αστυνομικός του είπε στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου: "θα έπρεπε να ντρέπεσαι που κυκλοφορείς στο δρόμο, να κάτσεις σπίτι σου".
Ο καταγγέλλων του ανέφερε ότι έχει κινητικό πρόβλημα και του κατονόμασε την πάθηση του, με το όργανο της τάξης να του λέει πως δεν τη γνωρίζει. Στη συνέχεια του απαίτησε να βγει από τον σταθμό! Μάλιστα, ο αστυνομικός αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία του στον Μ. Τρίκα και εξακολουθούσε να του μιλάει αγενώς καθ' όλη τη διάρκεια του περιστατικού. Ο καταγγέλλων ζήτησε να υπάρχει μάρτυρας όταν μεταφέρθηκε σε δωμάτιο του σταθμού με την επόπτρια να είναι παρούσα.

Όπως είπε ο ίδιος ο Μ. Τρίκας στο NEWS 247, σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον του άνδρα της ΕΛ.ΑΣ. σημειώνοντας πως "ένας τέτοιος άνθρωπος σε τέτοια θέση είναι επικίνδυνος". "Εάν ήταν ένας άνθρωπος με χαμηλή αυτοεκτίμηση στη θέση μου θα μπορούσαν να είχαν συμβεί τραγικές καταστάσεις", αναφέρει.

Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες, η καταγγελία κοινοποιήθηκε στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη. Η υπόθεση θα διερευνηθεί και το όργανο θα κληθεί σε απολογία.

Το περιστατικό ντροπιάζει ξεκάθαρα τον άνδρα της αστυνομίας και προκαλεί πραγματικά εξοργισμό. Σημειώνεται πως άνδρες της αστυνομίας υπάρχουν στους σταθμούς του Μετρό συνεπικουρικά ενώ "τρέχει" και το σχέδιο "Αστυνομία των Μεταφορών" ή αλλιώς, η "Αστυνομία στις Συγκοινωνίες" μετά από κοινή απόφαση των υπουργείων Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, με τις ιδιωτικές εταιρίες φύλαξης στα μέσα σταθερής τροχιάς να οδεύουν προς κατάργηση.

Η καταγγελία του Μανώλη Τρίκα αναλυτικά. Σημειώνεται πως το κείμενο του δημοσιεύεται στο NEWS 247 κατόπιν δικής του άδειας:
"Σήμερα στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου στις 13:30 με πλησίασε ένας αστυνομικός σε απόσταση αναπνοής και με διάλεκτο πεζοδρομίου με ρώτησε γιατί κάνω ΤΙΚ.
Του απάντησα οτι "έχω κινητικό πρόβλημα"
και αυτός μου είπε ότι "μου ειναι αδιάφορο, τρομοκρατείς τους επιβάτες".
Η απάντηση μου ήταν "Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτο"
Εκείνος μου απάντησε ότι " θα έπρεπε να ντρέπεσαι που κυκλοφορείς στο δρόμο, να κάτσεις σπίτι σου".
Τον ρώτησα " μήπως θα έπρεπε να αυτοκτονήσω απο την ντροπή μου;"
Η απάντηση του ήταν "αυτο πρέπει να το τακτοποιησεις εσύ"
στη συνεχεια του είπα " πρέπει να ξέρετε ότι με προσβάλλεται και ο τρόπος σας δεν αρμόζει στη στολή που φοράτε"
απάντησε "εσύ προσβάλλεις τον κόσμο δίπλα σου με αυτά που κάνεις. Τι ειναι αυτο που λες ότι έχεις ρε ΕΓΩ δε το ξέρω"
Του είπα την πάθηση και μου είπε "δε μου λέει τίποτα, τι ειναι αυτο ;"
Τον ρώτησα , "έχετε ιατρικές γνώσεις;"
Η απάντηση του ήταν να βγω απο το σταθμό
Ζήτησα τα στοιχεία του και αυτός μου είπε ότι θέλει τα δικά μου και οτι δεν ειναι υποχρεωμένος να μου δώσει κανένα στοιχείο " αν θες βρεστα απο το τμήμα και διάταξε να τον ακολουθήσω.
Πήγαμε επάνω σε ένα δωμάτιο και μου είπε "πέρνα μέσα ρε"
εγώ πήγα ακριβώς δίπλα και ζήτησα απο την επόπτρια του σταθμού να έρθει μαζί μας.
Αυτός με έντονη φωνή είπε "αστην αυτήν και έλα να τα πούμε οι δυο μας"
η απάντηση μου ήταν
"δεν έχω να πω τίποτα χωρίς μάρτυρα"
η επόπτρια του σταθμού ήρθε μαζί και αυτός άρχισε να λέει παραμύθια εξήγησα στην επόπτρια τι έγινε και αυτός άρχισε να μιλάει προσβλητικά
του ζήτησα να μου μιλάει στον πληθυντικό και μου απάντησε
"είμαι αστυνομικός και μιλάω οπως θέλω άμα θέλεις να μου κάνεις αναφορά"
μου ζήτησε τα στοιχεία μου και του έδωσα την ταυτότητα
του ζήτησα τα δικά του και μου είπε να πάω στο τμήμα
Όταν όμως είδε πως έγραψα τον αριθμό του στο κινητό μου ..704830.... τότε μου είπε "έλα να σου τα δώσω δε χρειάζεται να κοιτάς τον αριθμό και πήγαινε στο διοικητή και πες του ότι θέλεις
του είπα το θα πάω στη ΓΑΔΑ
Η συμπεριφορά του ήταν επιθετική βγήκε έξω πρώτος και με περιμενε στη σκάλα
εγώ έφυγα απο την άλλη πλευρά, πήγε να με ακολουθήσει και σταμάτησε
μέχρι να έρθει το τραίνο είχε κάτσει απο επάνω και με κοίταζε επίμονα".


 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ